Achizitie publica - Furnizare produse: PREPARATE DIN CARNE
Detaliu pentru invitatia numarul 320055
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320055/13.02.2012
Denumire contract: Furnizare produse: PREPARATE DIN CARNE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului OltCod fiscal: 9746625, Adresa: Slatina, str.Draganesti nr.29, Slatina, Telefon: 0372/713562, Fax: 0249/412692
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Slatina, str.Draganesti nr.29, Slatina, Romania, cod postal: 230119, telefon: +40 0372/713562, fax: +40 0249/412692, persoana de contact: Marinela Radulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse: PREPARATE DIN CARNE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse: PREPARATE DIN CARNE conform Caiet de Sarcini si ANEXA NR. 1 la Caietul de Sarcini pentru Centrele de ingrijire, Centrele de plasament si Casele de tip familial din cadrul D.G.A.S.P.C. Olt. Contractul se va derula pana la data de 31.12.2012.
II.1.6) CPV: 15130000-8 - Produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 438, 459 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a) scrisoare de garantie bancara- Formular nr. 20b) ordin de plata in contul RO 51 TREZ 5065006xxx000263, Trezoreria Slatina, c) depunere la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar- cuantumul garantiei pentru participare: ? 4.219, 00 lei- perioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei: ? 30 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)- cuantumul garantiei de participare ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 este de 1% din valoarea estimata declarata a achizitiei- Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.89 din HG nr.925/2006 consolidata in baza Hotararii nr. 1056/2006, a Hotararii nr. 1337/2006 , a Hotararii nr 834/2009 si a Hotararii nr. 1045/2011: ? - 5% din valoarea fara TVA a contractului- modul de constituire a garantie de buna executie, in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006 consolidata in baza Hotararii nr. 1056/2006, a Hotararii nr. 1337/2006 , a Hotararii nr 834/2009 si a Hotararii nr. 1045/2011: ? prin scrisoare de garantie bancara ? Formular nr. 21? prin depunere numerar la casieria unitatii, ? retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale , conform art.90, alin 3) din HG nr.925/2006 modificat in bazaHotararii nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular 12A ? Declaratie privind eligibilitatea-sectiunea Formulare; Formular 12C ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura-sectiunea Formulare;Anexa nr. 10- DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic-sectiunea Formulare;Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP privind plata impozitelor si taxelor catre stat (original, sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?);Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primaria locala (original, sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?)-Nota: din certificatele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Formular 12B -Declaratia ? CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cerere de oferte cu oferta independenta?- sectiunea Formulare; Formular 12D ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din ordonanta-sectiunea Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: 1. MOT CONSTANTIN STELIAN EMIL ? DIRECTOR GENERAL ? DGASPC OLT2. LUNGU CRISTIAN NICOLAE ? DIRECTOR GENERAL ADJUNCT ? DGASPC OLT3. ALEXIE ILIE ? DIRECTOR GENERAL ADJUNCT ? DGASPC OLT4. GHEORGHE SORIN MIHAIL ? SEF SERVICIU- Serviciul monitorizare, analiza statistica, indicatori asistenta sociala si incluziune sociala, comunicare, registratura si relatii cu publicul5. STANOIU IULIANA ? SEF BIROU ? Biroul resurse umane6. CONSTANTIN OANA MADALINA- SEF BIROU- Biroul adoptii si postadoptii7. STOICA VIORICA- SEF SERVICIU- Serviciul evaluare initiala, interventie in regim de urgenta in domeniul asistentei sociale, interventie in situatii de abuz, neglijare, trafic, migratie si repatrieri si violenta in familie si telefonul pentru semnalarea cazurilor de urgenta8. DUMITRASCU FLORENTA DANIELA- SEF SERVICIU- Serviciul de evaluare complexa a copilului in cadrul caruia functioneaza Echipa mobila de recuperare si reabilitare a copilului cu dizabilitati la domiciliu9. MORARU NICOLETA- SEF SERVICIU- Serviciul management de caz pentru copil10. PIROSCA RADITA- SEF SERVICIU- Serviciul evaluare complexa a persoanelor adulte cu handicap si evidenta prestatii sociale11. STAMATE CARMEN ELENA- SEF SERVICIU- Serviciul economic, financiar contabil, plata prestatii sociale, buget si salarizare12. IOSIM DUMITRU ELEODOR- SEF SERVICIU- Serviciul achizitii publice si contractare servicii sociale13. STOICA VIOREL VATICA- SEF SERVICIU- Serviciul patrimoniu, tehnic, securitate si sanatate in munca, aparare impotriva incendiilor, protectia mediului, administrativ si aprovizionareNOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate- conform Anexa nr.58 ? Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare+Anexa. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 valabil la data depunerii ofertelor , emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (original, sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?)-Nota: din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire;Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane fizice/juridice straineNOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate- conform Anexa nr.58 ? Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare+Anexa.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraNOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate- conform Anexa nr.58 ? Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare+Anexa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani , pentru produsele solicitateSe va prezenta o lista a principalelor produsesolicitate si livrate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioada si locul livrarii produselor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate, Cerinta nr. 2Alte autorizari specifice domeniilor de activitate: autorizatie sanitar ? veterinara pentru mijloace de transport , in termen de valabilitate ( in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?); mijloacele de transport vor fi autorizate de Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor JudeteanaNOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate Standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii: certificat ISO 9001 sau echivalent , emis de organisme autorizate ? in termen de valabilitate( in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?)NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.03.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2012 08:55