Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse si materiale stomatologice


Detaliu pentru invitatia numarul 337591
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UM 0510 BUCURESTI
Numar invitatie: 337591/17.10.2012
Denumire contract: Furnizare produse si materiale stomatologice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 0510 BUCURESTICod fiscal: 11353288, Adresa: strada Roma nr.32-34 sector 1 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0212314880, Fax: 0212314880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Roma nr.32-34 sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011774, telefon: +40 212314880, fax: +40 212314880, persoana de contact: SILVIA BLEOTU, NEAGU GEORGETA, STANCIU ANDREEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Roma nr.32-34 sector 1, Bucuresti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse si materiale stomatologice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse si materiale stomatologice la sediul achizitorului din str. Roma, nr. 32-34, sector 1, Bucuresti.Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru, pe o perioada de 15 luni (de la incheierea acordului-cadru pana la 31.12.2013), in urma aplicarii procedurii de cerere de oferte fara faza finala electronica, cu un operator economic, atribuind ulterior contracte subsecvente operatorului economic castigator, pentru cantitatea necesara autoritatii contractante in limita maxima stipulata.Pretul unitar ofertat va fi ferm in euro pe toata perioada derularii acordului cadru, insa va fi determinat in lei, la cursul euro din data atribuirii contractului subsecvent. Prin urmare, pentru contractele subsecvente aferente acordului cadru, preturile unitare in lei, se vor stabili la cursul euro din data atribuirii contractelor subsecvente iar dupa atribuire nu se actualizeaza/modifica pe toata durata derularii acestora.
II.1.6) CPV: 33130000-0 - Instrumente si dispozitive dentare si de subspecialitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 552, 921.83 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: cf Anexa B. Garantia de participare se constituie, conform art.86 alin.1 si 5 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare conform art.87 alin.1 din H.G. 925/2006. Garantia se exprima in lei si va fi valabila 105 zile de la data depunerii ofertelor.In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament, aceasta se va vira in contul: RO69TREZ7015005XXX000121 deschis la Trezoreria Sectorului 1 Bucuresti.La garantia de participare se va atasa in mod obligatoriu o anexa in care se vor enumera loturile pentru care s-a constituit garantia precum si valoarea constituita pentru fiecare lot in parte.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse stomatologice va fi de 10% (5% in cazul in care operatorul economic odata cu depunerea ofertei prezinta documente conform prevederilor Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, care dovedesc incadrarea in categoria IMM) din valoarea angajata a acestuia, fara TVA.Modul de constituire: in conformitate cu prevederile art.89-90 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare.In cazul in care ofertantul declarat castigator nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 10 zile de la data semnarii contractului, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a retine garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratia privind eligibilitateaFormular 12ACerinta nr. 2 Dovada privind neincadrare in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 Formular 12BCerinta nr. 3 Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din din O.U.G. nr.34/2006 Formular 12E Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atrbuire.Persoanele din cadrul autoriatii contractante care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire precum si persoanele care semneaza/aproba documente in legatura cu procedura de atribuire: Tanasescu Ioana, Bleotu Silvia, Sontea Irina si Neagu Georgeta.Cerinta nr. 4 Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formular 12CCerinta nr. 5 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participarela procedura cu oferta independenta.Formular 12DCerinta nr. 6 Cazierul fiscal din care sa rezulte ca nu are fapte inscrise in acesta, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cerinta nr. 7 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general ) pentru persoane juridice din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 8 Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentelese vordepune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar de catre tert/tert sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor. Cerinta nr. 1Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Acest lucru va fi subliniat pe certificat.Documentelese vordepune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic, cu mentiunea ca firma care va fi declarata castigatoare, se angajeaza sa depunadocumentul solicitat in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2Pentru persoane juridice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori aparatenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic.Cerinta nr. 3Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru utilizarea produselorin reteaua sanitara, confrom Legii nr.176/2000, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente din care sa rezulte certificarea produselor ofertate conform HG 54/2009 (Directiva 93/42 EEC) privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale.(orice alte probe/dovezi prezentate de operatorul economic, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.) Certificate privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2008 sau certificate echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Doc. este publicata in SEAP inclusiv continutul CD-ului. De asemenea, prin solicitare scrisa se poate obtine CD-ul pentru propunerea financiara si de la sediul beneficiarului din str. Roma, nr.32-34.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer