Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse simulatoare cu fantom pentru Facultatea de Medicina


Detaliu pentru invitatia numarul 344077
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIU
Numar invitatie: 344077/20.03.2013
Denumire contract: Furnizare produse simulatoare cu fantom pentru Facultatea de Medicina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIUCod fiscal: 4480173, Adresa: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Telefon: 0269/217779, Fax: 0269/214294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Romania, cod postal: 550024, telefon: +40 269217779, fax: +40 269210456, persoana de contact: Vasile Motoc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul RECTORATULUI UNIVERSITATII "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIU, BD. VICTORIEI, NR.10, cladirea DIRECTIEI GENERALE ADMINISTRATIVE, ET. 1, CAMERA 100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse simulatoare cu fantom pentru Facultatea de Medicina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 3 bancuri de lucru: un banc cu 1post de lucru pentru profesor, un banc cu 3 posturi de lucru pentru studenti, 1 banc cu4 posturi de lucru pentru studenti
II.1.6) CPV: 34150000-3 - Simulatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 245, 095 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4900 RON, respectiv 2450 RON pentru IMM. Garantia de participare se poate constitui si in valuta.Echivalenta pentrug.p. depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate :60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor In conformitate cu art.86 din H.G 925/2006, garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Se permite si modalitatea de depunere la casieria centrala a sumei de bani ce constituie g.p. In conformitate cu art.87, alin(1) din H.G 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma calculata in conf. cu prev. art.278, index 1, alin.1), lit.(a), din O.U.G 34/2006, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a achizitiei, respectiv suma de 2450.95 RON. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Ofertantii sunt obligati, in cazul in care se incadreaza in categoria IMM-urilor, sa faca dovada acestui fapt, atasat garantiei de participare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA, respectiv 2, 5 % in cazul IMM. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art. 90 alin. (1) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitatea- completarea si prezentarea formularului A disponibil in sectiunea "Formulare"Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 - completarea si prezentarea formularului B disponibil in sectiunea "Formulare"Declaratie privind participarea cu oferta independenta: completarea si prezentarea formularului C disponibil in sectiunea "Formulare"Declaratia privind calitatae de participant la procedura: completarea si prezentarea formularului D disponibil in sectiunea "Formulare"Declaratie privind inexistenta conflictului de interese: completarea si prezentarea formularului E disponibil in sectiunea "Formulare".Persoanele din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organiarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Rector-Bondrea Ioan, Prorector-Ilie Livia Puia, Director General Administrativ - Motoc Vasile, Director financiar-contabil - Puia Cristina Maria, Cons.jur. Trif AngelaCertificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original, copie legalizata sau copie certificata "conform cu priginalul". Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie certificata "conform cu priginalul". Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -original, copie legalizata sau copie certificata "conform cu originalul".Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident-traducere autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, Situatiile financiare intocmite la 31.12.2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispoune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de candidatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2013 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer