Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse software cu storage aferent + telefoane mobile


Detaliu pentru invitatia numarul 340172
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia
Numar invitatie: 340172/27.11.2012
Denumire contract: Furnizare produse software cu storage aferent + telefoane mobile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia pentru Dezvoltare Regionala Sud MunteniaCod fiscal: 11390243, Adresa: STR.1 DEC 1918, NR.1, Calarasi, Telefon: 0242 331769, Fax: 0242 313167
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.General Constantin Pantazi Nr.7A, Calarasi, Romania, cod postal: 910019, telefon: +40 242331769, fax: +40 242313167, persoana de contact: OCTAVIAN DOBRESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calarasi, Str.General Constantin Pantazi Nr.7A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare Regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse software cu storage aferent + telefoane mobile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produse software cu storage aferent + telefoane mobile
II.1.6) CPV: 48219000-6 - Diverse pachete software pentru retele (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Cuantumul garantiei de participare: lot1- 1000 lei, lot 2 - 900 lei; Perioada de valabilitate a ofertei -60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; Perioada de valibilitate a garantiei de participare - 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor ; contul autoritatii contractante - RO78RNCB0098037561140001; In situatia in care se opteaza ca modalitatea de constituire a garantiei de participare sa se realizeze prin scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari, aceasta trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu motivele pentru care aceasta scrisoare poate fi executata de catre autoritate contractanta in conformitate cu OUG 34/2006. In situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM acesta poate constitui garantia de part in cuantum de 50% din valoarea solicitata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului si respectiv 5% din valoarea fara TVA a contractului, in situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM. Garantia de buna executie se constituieconform prevederilor art 90 alin(1) din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract. Constituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului de achizitie publica de catre ambele parti. Autoritatea contractanta va elibera /restitui garantia de buna executie. conform art.92 alin(1) din HG nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din O.U.G. nr. 34 / 2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidati, in original/copie legalizata sau copie conform cu originalul, Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu obligatii restante la bugetul local, in original/ copie legalizata sau copie conform cu originalul, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administra?ie/organ de conducere sau de supervizare si nu are ac?ionari ori asocia?i persoane care sunt so?/so?ie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care de?in func?ii de decizie in cadrul autorita?ii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Aceasta declaratie nu este un format tip ? este o declaratie pe proprie raspundere(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie)Persoanele care detin functii de decizie sunt urmatoarele si care aproba bugetul autoritatii contractante sunt urmatoarele: - Liviu MUSAT ? Director ADR SUD MUNTENIA- Mirela TACHE ? Director Economic ADR SUD MUNTENIAMembrii consiliului pentru Dezvoltare Regionala: 1. Constantin NICULESCU ? Pre?edintele Consiliului Jude?ean Arge?2. Raducu George FILIPESCU - Pre?edintele Consiliului Jude?ean Calara?i3. Florin Aurelian POPESCU - Pre?edintele Consiliului Jude?ean Dambovi?a4. Dumitru BEIANU - Pre?edintele Consiliului Jude?ean Giurgiu5. Vasile Silvian CIUPERCA - Pre?edintele Consiliului Jude?ean Ialomi?a6. Mircea COSMA - Pre?edintele Consiliului Jude?ean Prahova7. Liviu Nicolae DRAGNEA - Pre?edintele Consiliului Jude?ean Teleorman8. Tudor PENDIUC ? Primarul Municipiului Pite?ti9. Nicolae DRAGU ? Primarul Municipiului Calara?i10. Florin Gabriel BORIGA ? Primarul Municipiului Targovi?te11. Lucian ILIESCU ? Primarul Municipiului Giurgiu12. Gabi IONA?CU ? Primarul Municipiului Slobozia13. Andrei Liviu VOLOSEVICI ? Primarul Municipiului Ploie?ti14. Nicolae MOHANU ? Primarul Municipiului Turnu Magurele15. Gheorghita BO?ARCA ? Primarul Ora?ului Topoloveni16. Dorel DOROBAN?U ? Primarul Ora?ului Fundulea17. Ilie DINU ? Primarul Ora?ului Titu18. Nicolae SUGUREL ? Primarul Ora?ului Bolintin Vale19. Victor MORARU ? Primarul Ora?ului Amara20. Emil PRO?CAN ? Primarul Ora?ului Mizil21. Petre PIRVU ? Primarul Ora?ului Zimnicea22. Ion DUMITRU ? Primarul Comunei Albota23. Gheorghe DOBRE ? Primarul Comunei Modelu24. Emil DRAGHICI ? Primarul Comunei Vulcana Bai25. Carmen Gabriel LIXANDRU ? Primarul Comunei Cosoba26. Lucian CORLAU ? Primarul Comunei Vladeni27. Cornel NANU ? Primarul Comunei Cornu28. Benone RABABOC ? Primarul Comunei Talpa.Persoane care asigura organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Presedinte comisie de evaluare fara drept de vot - Mariana VISANMembru evaluator - Octavian DOBRESCUMembru evaluator - Ionut VISANMembru evaluator - Felix EzaruMembru evaluator - Laurentiu RODEANRezerva - Liviu OLTENACURezerva - Diana NEAGU Persoane juridice romane-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului - original / copie legalizata/ copie conform cu originalul. Ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri medie globala - Se va completa si prezenta anexa nr.5; Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani sa fie: Lot 1 - minim 90.000 lei ; lot2 - minim 80.000 lei. In situatia in care op economic intra in categoria IMM beneficiaza de 50% reducere din cuantumul cerintei privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani - Se va completa si prezenta anexa nr.6, Lista de experienta similara - prezentarea cel putin a unui document /contract /proces verbal de receptie sau a unui numar maxim de 3 documente /contracte /procese verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie de minim: Lotul 1 - 45.000 lei( experienta in furnizarea de echipamente electronice)Lotul 2 - 40000 lei (eperienta in furnizarea de echipamente electronice) Standardul ISO 9001 sau echivalent pentru comerciant (copie conform cu originalul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2012 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer