Achizitie publica - Furnizare produse: statie de lucru - 40 complete
Detaliu pentru invitatia numarul 330272
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330272/22.06.2012
Denumire contract: Furnizare produse: statie de lucru - 40 complete
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0418 BUCURESTICod fiscal: 4204267, Adresa: SOSEAUA ODAI, NR. 20, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 0214106550 INT 1155, 1111, 1166, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA ODAI, NR. 20, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013601, telefon: +40 214106550-1155, persoana de contact: Elena Iancu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOSEAUA ODAI, NR. 20, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013601, telefon: +40 214106550-1155, persoana de contact: Elena Iancu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse: statie de lucru - 40 complete
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse: statie de lucru - 40 complete
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 644.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.612, 89 lei si se poate constitui astfel: -cu OP sau fila de CEC in contul RO22TREZ7015005XXX005429 deschis la Trez. SECT.1, cod fiscal 4204267, cu confirmarea acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in doc. de atribuire. (formular nr.11)-numerar depus la casieria autorit contractantePerioada de valab. a garantiei tb. sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.IMM beneficiaza de reducere de 50 % a garantiei de participare, pe baza unei decl. pe propria raspundere, in conf. cu legislatia in vigoare.(L346/2004)In cazul ofertan. care se asociaza in vederea depunerii unei of. comune, garantia de particip. poate fi constituita pe numele oricaruia dintre op. econ. asociati. Pentru evitarea unor eventuale neintelegeri intre asociatii din cadrul unui grup de op. econ., se recomanda constituirea garantiei de participare in mod proportional cu partea/ partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita de acestia. Atentie! In cazul asocierii conditia este ca fiecare asociat sa se incadreze in categoria IMM si nu asocierea in ansamblul ei.. NOTA: Neprezentarea garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, are drept consecinta respingerea ofertei.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autor. contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu val. estimata a contractului suma de 806, 44 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrum.de garantare emis in conditiile legii de catre o soc. bancara, ori de catre o societate de asigurari sau prin numerar sau prin retineri succesive din facturi.In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de buna executie va fi scrisoare de garantie bancara , cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari. (formular 19)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatiade atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire arespectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoarecare probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul unei candidaturi si oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintelecare vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Cerinta nr. 1: Declaratie privind calitatea de participant la procedura(formular nr.12C)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul solicitat se va prezenta in original.Cerinta nr. 2: Declaratie privind eligibilitatea (formular nr.12A)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul solicitat se va prezenta in original.Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (formular nr.12B)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul solicitat se va prezenta in original.Documentul va fi depus si de tert sustinator(pentru ali.a), c1) si d)).Cerinta nr. 4: Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat(formulate tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident ).In cazul operatorilor economici straini acestea vor fi traduse in limba romana si legalizate originalModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul/documentele solicitat/e se va/vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe fiecare pagina, semnata de catre reprezentantul legal al acestuia, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are obligatii restante neachitate la bugetul statului, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate fiind indeplinite in masura in care operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi : certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In conformitate cu art.181, lit.c1 din O.U.G.34/2006, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza.Cerinta nr.5: Certificat de cazier fiscal emis de autoritatea competenta din tara de origine a acestuia in termen de valabilitate la data depunerii oferteiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul solicitat se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe fiecare pagina, semnate de catre reprezentantul legal al acestuia, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are fapte inscrise in acesta. In cazul operatorilor economici straini acesta va fi tradus in limba romana si legalizat originalCerinta nr.6: Certificat de cazier judiciar al companiei sau echivalent (pentru statele unde este aplicabil)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul solicitat se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe fiecare pagina, de catre reprezentantul legal al acestuia, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are fapte inscrise in acesta.In cazul operatorilor economici straini acesta va fi tradus in limba romana si legalizat originalCerinta nr. 7: Certificat de participare la cererea de oferte cu oferta independenta (formular nr.10)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul solicitat se va prezenta in original.Cerinta nr. 8: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea con tractelor de achizitie publica, cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr.20)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul solicitat se va prezenta in original. Documentul se va prezenta de catre ofertant/asociati/subcontractant/tertul sustinator.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Stefan Teodoru, Gurau Nicolaie siIancu Elena. Cerinta nr. 1: Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate codul CAEN asociat obiectului contractuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentul solicitat se va prezenta in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe fiecare pagina, semnate de catre reprezentantul legal al acestuia.In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea, pentru conformitate, a documentului IN ORIGINAL/ COPIE LEGALIZATAOperatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta traduceri autorizate dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a livra produsele care fac obiectul prezentului contract, in conformtiate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit- Declaratie privind incadrarea ofertantului in categoria I.M.M.-urilor sau orice alt document emis de autoritatile competente prin care se atesta calitatea de I.M.M., conform prevederilor Legii nr. 346/2004 (daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Fisa de informatii generale(formular nr.2)care sa cuprinda declaratia privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani Nu vor fi acceptati ofertantii din ale caror documente rezulta ca cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani este mai mica de 160.000 lei sau 36.000 euro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2: Experienta similara: In scopul sustinerii experientei similare ofertantul va trebui sa prezinte maxim 2 contract/acord cadru care sa confirme livrarea de produse similare in valoare de cel putin 80.000, 00 lei. Pentru contractul prezentat in scopul sustinerii experientei similare se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnate de partile implicate, parti relevante din contract (paginile din contract care contin referinte privind: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si semnaturile/stampila partilor) si documentele care atesta indeplinirea cerintelor contractuale (procese-verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse)Operatorii economici nerezidenti (straini)vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana, Cerinta nr. 3 : Informatii privind subcontractantiiOfertantul va intocmi o lista cu toti subcontractantii si contractile de subcontractare care sa cuprinda partile din contract ce ar urma sa se subcontracteze, drepturile si obligatiile partilor, conditiile similare contractului dintre autoritatea contractanta sicastigator.Contractantul principal va descrie modul in care va monitoriza si conduce subcontractantii pentru a asigura realizarea in timpul stabilit a activitatilor subcontractante.Nota: a.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul careinvoca sustinerea din partea subcontractantilor., Cerinta nr. 4: Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante Cerinta nr. 1: Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 17:48