Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare propan lichefiat, inclusiv servicii de transport propan, de executie si intretinere a instalatiilor distributie din cadrul unitatilor beneficiare


Detaliu pentru invitatia numarul 338202
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARA
Numar invitatie: 338202/25.10.2012
Denumire contract: Furnizare propan lichefiat, inclusiv servicii de transport propan, de executie si intretinere a instalatiilor distributie din cadrul unitatilor beneficiare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARACod fiscal: 9819433, Adresa: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Telefon: +40 254233341, Fax: +40 254234384
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Romania, cod postal: 330180, telefon: +40 0254233341, fax: +40 254234384, persoana de contact: Comp. Achizitii si contractare servicii sociale
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sala de sedinte (parter) a D.G.A.S.P.C. Hunedora, din Deva, B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare propan lichefiat, inclusiv servicii de transport propan, de executie si intretinere a instalatiilor distributie din cadrul unitatilor beneficiare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 14
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare propan lichefiat utilizat pentru incalzire, preparare apa calda menajera si preparare hrana la centrele din cadrul D.G.A.S.P.C.Hunedoara. Acordul cadru presupune si servicii de transport propan, de executie si intretinere a instalatiilor de distributie din cadrul unitatilor beneficiare.
II.1.6) CPV: 09122110-4 - Propan lichefiat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 557, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participareeste de 5576, 00 leipentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.? perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)Modalitatea de constituire a garantiei de participare: se va respectaprevederea art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 Contul de garantii al autoritatii: RO18TREZ3665006XXX000128, deschis la Trezoreria Deva
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea documentelor: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ( formular 1); Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ( formular2). Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul-Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (formular 3)? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinatorPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Viorica Popescu- director general, Monica Georgescu-dir. gen adj ec., Sorina Carmen Grama- dir gen adj, Adela Coposescu, Ramona Tudor, Ovidiu Popa, Kovacs Eduard, Pop Carmen.Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Molot Mircea Ioan ?presedinte CJH, consilieri judeteni: Babau Valeriu, Barea Vasile, Blaga Iosif, Botici Ovidiu, Coltescu Marin, Costa Cosmin, Cristescu Costica, David Adrian, Damian Dana, Dobrei Lidia, Gligor Dorin, Henti Lucian, Hirghidusi Ion, Lazar Danil, Morar Nicolae, Muntean Mircia, Mutiu Florin, Petrui Ioan, Plescan Dorina, Prip Ioan, Rudeanu Mihail, Socol Ioan, Stanescu Vetuta, Stoica Raul, Staier Ioan, Toma Florian, Turdean Radu, Tolas Liliana, Vochitoiu Haralambie, Zvinca Adrian- Certificatul de participare cu oferta independenta, (Formular 4)- Declaratia privind calitatea de participant la procedura (formular 5)Nota: Se permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Sepermite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Persoane juridice/fizice romane- Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea certificatului constatator emis de ONRC, care sa nu fie eliberatcumai mult de 30 zile inainte de data depuneriiofertelor si care sa confirme posibilitatea efectuarii de catre ofertant a activitatilor cuprinse la codul CAEN sub care se face achizitia.Nota: Se permite depunerea/prezentarea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cerinta obligatorie: - prezentarea Autorizatiei de "Antrepozit fiscal" in xerocopie certificata ?conform cu originalul?, valabila la data deschiderii ofertelor2. Persoane juridice /fizice straine- Cerinta obligatorie: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)Note: Se permite depunerea/prezentarea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 si informatiile ce reies din certificatul constatator, autoritatea contractantea va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: se solicita fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara : se solicitalista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniOfertantul va face dovada ca in ultimii trei ani a livrat produse similare. Lista va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita prezentarea a cel putin un contract similar / copii dupa informatii relevante din contractul respectiv, pentru livrari din categoria de furnizare ?propan", insotite de recomandari din partea beneficiarilor pentru livrarile ce fac obiectul contractului/lor., Cerinta nr. 2Utilaje: se solicita- lista utilajelor necesare indeplinirii contractuluiDeclaratie pe propria raspundere care sa contina informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul va realiza proiectarea, executia siintretinerea instalatiei de distributie propan si va pune la dispozitia beneficiarului un numar de 9 recipiente autorizate ISCIR. se solicita prezentare ISO 9001 sau echivalent corespunzator activitatilor aferente obiectului contractului.?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila on-line pe site www.e-licitatie.ro sau se poate obtine de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer