Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare pui grill


Detaliu pentru invitatia numarul 346677
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Serviciilor Sociale Comunitare Ploiesti
Numar invitatie: 346677/15.05.2013
Denumire contract: furnizare pui grill
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Serviciilor Sociale Comunitare PloiestiCod fiscal: 2843566, Adresa: Str. Gh. Gr. Cantacuzino, nr.46, Ploiesti, Telefon: 0244522724, Fax: 0244522724
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gh. Gr. Cantacuzino, nr.46, Ploiesti, Romania, cod postal: 100306, telefon: +40 244522724, fax: +40 244522724, persoana de contact: Ion Dan Dinu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Gh. Gr. Cantacuzino, nr.46, Ploiesti, Romania, cod postal: 100306, telefon: +40 244522724, fax: +40 244522724, persoana de contact: Ion Dan Dinu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare pui grill
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 7
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: pui grill, 1, 5 kg/buc, congelati, ambalati individual, etichetati
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 243, 000 - 263, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2632.50 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau fila CEC, b) ordin de plata in contul : RO88TREZ5215006XXX000122Trezoreria Ploiesti, c) lichiditati depuse la casieria A.S.S.C.Refuzul semnarii acordurilor cadru si/sau a contractelor subsecvente sau retragerea ofertei in perioada ei de valabilitate, duce la executarea garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.in masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului 2632.50 lei din valoarea garantiei de participare cf art 278^1 alin (1) din oug nr 34/2006 cu modif si complet ulterioare.Garantia de participare poata fi eliberata in numele ofertantului si in alta moneda decat lei la un curs de reconversie afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (Formular1). Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Oug nr 34/2006(Formular2).Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formular3) ? Persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire Dan Dinu ? director general, Sibiu Simona, Georgescu Mihaela ? consilieri achizitii publice, Amelia Mihai - sef Cantina Sociala, Florentina Manea - sef serv Financiar-Contabil, Daniela Chiva - sef serv Juridic autoritate tutelara, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular4) Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis. Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorOfertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte pentru conformitate, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, originalul sau copie legalizata a certificatului, in cazul in care a fost depus in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a documentelor solicitate de autoritatea contractanta permite acesteia sa respinga oferta ca fiind inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca ofertantii sa acorde informatii despre cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani prin completarea Formularului nr 6Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca are cel putin un mijloc de transport autorizat, necesar indeplinirii acordului-cadru. Autorizatia de functionare a mijlocului de transport emisa de DSV/DSP se va prezenta in copie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer