Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare puieti forestieri apti de plantat si repicat pentru impaduririle din anul 2013;


Detaliu pentru invitatia numarul 342950
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Ocolul Silvic Valea Sieului
Numar invitatie: 342950/20.02.2013
Denumire contract: Furnizare puieti forestieri apti de plantat si repicat pentru impaduririle din anul 2013;
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Ocolul Silvic Valea SieuluiCod fiscal: RO 25725314, Adresa: Bistrita, str.Aleea Jupiter, nr.2, jud.Bistrita Nasaud, Bistrita, Telefon: +40 263217813, Fax: +40 263217813
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bistrita, str.Aleea Jupiter, nr.2, jud.Bistrita Nasaud, Bistrita, Romania, cod postal: 420156, telefon: +40 263217813, fax: +40 263217813, persoana de contact: ing. Corcode Alexandru, tel 0767646579, jud.Bistrita Nasaud
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bistrita, str.Aleea Jupiter, nr.2, jud.Bistrita Nasaud, Bistrita, Romania, cod postal: 420156, telefon: +40 263217813, fax: +40 263217813, jud.Bistrita Nasaud
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare puieti forestieri apti de plantat si repicat pentru impaduririle din anul 2013;
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cumpararea cantitatii de 230, 0 mii bucati puieti forestieri din speciile molid, larice si gorun, apti de plantat , necesari in lucrarile de impaduriri din anul 2013, precum si cumpararea cantitatii de 15, 0 mii bucati puieti forestieri din specia molid, apti pentru repicat in pepiniera cantonala.
II.1.6) CPV: 03452000-3 - Arbori (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaGarantia de participare este de 1295 lei ( 1 % din valoarea contractului ), valabila cel putin 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru lotul nr.1 garantia de participare este de 550 lei.Pentru lotul nr.2 garantia de participare este de 470 lei.Pentru lotul nr.3 garantia de participare este de 55 lei.Pentru lotul nr.4 garantia de participare este de 220 lei.Garantia pentru participare se exprima in lei si poate fi constituita prin una din urmatoarele forme : - ordin de plata in contul autoritatii contractante, cont deschis la Banca Transilvania cod IBAN? RO65BTRL00601202AO1103XX- plata in numerar la caseria organizatorului, conform prevederilor legale.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate nedeschise.Curs de schimb 1 euro = 4, 3771 lei la data 01.02.2013
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea. PrezentareaFormularului III 6 din Sectiunea ? Formulare ? a prezentei documentatii de atribuire.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Completarea Formularului III 7 din Sectiunea ? Formulare ?a prezentei documentatii de atribuire Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.3. Certificatde atestare fiscala in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul " (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar, din care sa rezulte ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in original, eliberat de Primarie (Consiliul Local), din care sa rezulte ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. Persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire ) sunt: - ing.Cira Silviu Ioan-sef ocol;
- ec.Emrich Liliana Mioara-contabil sef;
- ing.Corcode Alexandru-resp.CRP-PP;
- ing.Emrich Octavian-resp.FF;
- ing.Demian Adrian-sef district;
- Sabadus Gherman Dorel-cons.juridic.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Pentru ofertantul clasat pe primul loc se solicita, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia, distributia sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.2. Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.3. Autorizatie eliberata de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii rurale privind autorizarea ofertantului ca producator de material forestier de reproducere vizata la zi.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifrade afaceri globala, in ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) aufurnizat produse similare celor solicitate prin documentatia de atribuire.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca puietii au certificat de provenienta conform Legii 107/2011 privind comercializarea materialelor forestiere de reproducere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.02.2013 20:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer