Achizitie publica - furnizare pulpa de vita, cotlet de porc fara os, pulpa de porc fara os,carne porc lucru; ulei de floarea soarelui,
Detaliu pentru invitatia numarul 338586
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338586/01.11.2012
Denumire contract: furnizare pulpa de vita, cotlet de porc fara os, pulpa de porcfara os, carne porc lucru; ulei de floarea soarelui,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-405300, Fax: 0264-450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare pulpa de vita, cotlet de porc fara os, pulpa de porcfara os, carne porc lucru; ulei de floarea soarelui,
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: pulpa de vita, cotlet de porc fara os si curelusa, pulpa de porcfara os, carne porc lucru , uleirafinat de floarea soarelui
II.1.6) CPV: 15111100-0 - Carne de vita (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 252, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii au obligatia sa constituie pana ladata limita de depunere a ofertelorgarantia de participare in cuantum de2528lei pentru toate loturile iar in cazul in care se ofertaza doar un lot, garantia de participare va fi: 300, 00 lei pentru lotul 11304, 00 lei pentru lotul 2364, 00 lei pentru lotul 3110, 00 lei pentru lotul 4450, 00 lei pentru lotul 5Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%.Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta indocumentatia de atribuire.Ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei - unul dintre cele mentionate anterior, inoriginal la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Serviciul Aprovizionare, pana la data limita de depunere a ofertelor.2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca.3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca.4.Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP, semnat cu semnatura electronica.5.Conform art. 2781 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia canefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumade 1304, 00 lei pentru lotul 2.Perioada de valabilitatea a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv de60 zile de la data limita de depunere a ofertei in SEAP
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractelor, rezultataModul de virare: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoareacontractului de furnizare, fara TVA.b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea autoritatii contractante.- Restituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de 14 zile de la data expirarii contractului..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 -Eligibilitatea ofertantuluiSe solicita - Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 1(12A) din Sectiunea Formulare;Cerinta nr. 2 - Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 2(12B) din Sectiunea Formulare;Se sustine cu: Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor catre bugetul consolidat ? Certificat de Atestare Fiscala eliberat de A.N.A.F. -se solicita ca operatorii economici sa prezinte certificate care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la finalul lunii anterioare datei limita de depunere a ofertelor ;Cerinta nr. 3 - Participarea la licitatie cu oferta independentaSe solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cumodelul de formular nr. 3;Cerinta nr. 4 - Neincadrarea in situatiile prevazutela art. 691 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare( form. nr. 4 din Sectiunea Formulare);Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Rector, Acad, . prof. Ioan Aurel Pop, Director General, ec. Viorica Barsan; Director Financiar-Contabil, ec. Pusok Istvan; Membrii comisiei de evaluare: ing. Ion Toma; Jurist Alexandru Brasoveanu, ing. Olimpia Dumitru, ing.Mihaela Maier. Cerinta nr. 1Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCertificat constatator ( copie marcata conform cu originalul) emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial cu cel mult 60 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Inainte de transmitereacomunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicitat ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2 - Autorizatie sanitara-veterinarapentru unitati ( copie marcata -conform cu originalul), eliberatade Directia Sanitara-Veterinarain conformitate cu Ord. A.N.S.V.S.A. nr. 57/2010, valabila la data deschiderii ofertelor ;Persoane juridice /fizice strainese solicita documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Existenta livrarii de produse in ultimii 3 ani de catre operatorul economic catre beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati in vederea sustinerii capacitatii tehnice- lista principalelorlivrari de produsein ultimii 3 ani, formularul nr. 5 (12D) din sectiunea Formulare)insotite de recomandari de la beneficiari.In situatia in care un ofertant si-a inceput activitatea economica de mai putin de trei ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitatecomandarile respective de la beneficiari.., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca potlivra produselein conditii de igiena si siguranta in acest sens vor prezenta Autorizatie sanitar ? veterinarapentru autovehiculele de transport marfa, eliberate in conformitate cu Ord. A.N.S.V.S.A. nr. 57/2010, valabila la data deschiderii ofertelor. Cerinta nr. 1Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat sistemulde asigurare a calitatii, certificat conform standardului SR EN ISO 22000/HACCPsau echivalent. Se prezinta certificate sau documente emise de organismeacreditate in conformitate cu standarde europene sau nationale care saateste faptul ca operatorul economic ofertant (pentru furnizor) areimplementat un sistem de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatie publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 09:16