Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Pulpe de pui


Detaliu pentru invitatia numarul 334378
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria municipiului Suceava
Numar invitatie: 334378/27.08.2012
Denumire contract: Furnizare Pulpe de pui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului SuceavaCod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: 0230-212696, interior 167, Fax: 0230-520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 0230212696, fax: +40 023520593, persoana de contact: Cristian Grusca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Pulpe de pui
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de pulpe de pui in vederea aprovizionarii Cantinei de Ajutor Social a municipiului Suceava, pentru asigurarea hranei asistatilor sociali. Autoritatea contractanta urmeaza a achizitiona urmatoarea cantitate estimata maxima pana la 31.12.2012: pulpe de pui - 6000 kg; valoarea estimata pana la 31.12.2012 este de 38709.67 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 677.41 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
774, 19 lei, constituita in conditiile art. 86 din HG 925/2006 (se poate constitui prin: instrument de garantare, ordin de plata sau prin depunerea sumei la caseria autoritatii contractante);Cont depunere garantie: RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792;Termenul de valabilitate: 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor;Ofertantul va pierde 1% din valoarea garantiei de participare in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG 34/2006;Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul va pierde 1% din garantie in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG 34/2006;In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM . Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz.Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata cel mai tarziu in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului, sau va fi atasata pe plicul exterior, sau va fi introdusa in oferta alaturi de cele doua plicuri : original si copie.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Declaratie privind neincadrarea in art. 180, 181, 69^1 din OUG 34/2006- completare Formular 12A, 12 B, Formular 69^1, astfel: - Completare Formular 12 A, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular; In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 A in original.- Completare Formular 12B, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular; In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 B ?TERT, in original.- Completare Formular 69^1, prezentat - in original. Fiecare ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: In vederea completarii acesti declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, precum si persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante sunt urmatoarele: - Ion Lungu ? primar- Ovidiu Doroftei ? viceprimar- Gavril Varvara ? viceprimar;
- Ioan Ciutac ? secretar municipiu.- Elisabeta Vaideanu, director executiv- Carmen Cordus, sef Serviciu Contabilitate- Mihaela Siriteanu, viza control financiar preventiv propriu- Mirela Sofian, viza control financiar preventiv propriuMembrii comisiei de evaluare: - Ioan Ciutac, Secretar Municipiupresedinte- Narcisa Marchitan, director Directia Asistenta Socialamembru- Camelia Damian, sef Serviciu patrimoniumembru- Cristian Rusu, consilier Serviciul contencios administrativmembru- Parascheva Potoroaca, consilier Directia Asistenta Socialamembru- Cristian Grusca, consilier Compartimentul achizitii publicesecretarMembri de rezerva: Mihail Jitariuc, Director Patrimoniu;Dorina Badea, consilier Directia Asistenta SocialaMihaela Olariu, consilier Serviciul Contencios administrativDragoi Maria Loredana, consilier Directia Asistenta SocialaEugen Ignat, consilier Compartimentul achizitii publice.Inconformitate cu HCL 116/21.06.2012 coroborat cu prevederile HCL nr. 121/12.07.2012 si HCL nr. 122/12.07.2012 consilierii din componenta Consiliul local al municipiului Suceava sunt urmatorii: ARAMESCU ADRIAN, BARBA NICULAI, BRADATAN TIBERIUS MARIUS, CIOBANU ? TIMOFI ADRIAN, CIRLAN LIVIU, CRETU SILVIU ? CRISTINEL, DONTU OVIDIU ? LIVIU, DOROFTEI OVIDIU, GIRIGAN EUGEN, GROSAR ALEXANDRU - CORNEL , HARSOVSCHI LUCIAN, MOCANU VASILE, MONACU VASILE, ONOFREI ? RAILEANU GHEORGHE, PADURARU ANDREI ? GEORGE, ROIBU MARCEL ? DAN, RUSU PAUL, SEREDENCIUC VIOREL, SFECLA GENILONI, TATARANU COSTEL, UNGURIAN DANIEL, VIRVARA GAVRIL, VORNICU CORNELIU2). Certificate de atestare fiscala eliberate de DGFP teritoriala si Primaria de care apartine ofertantul privind plata taxelor si impozitelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.3). Certificate de participare cu oferta independenta - Completare Formular 314, prezentat in original.4). Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular 12C, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta 1. Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinte: A). Persoane juridice romane: 1). Certificat constatator emis de ONRC, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei. Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B). Persoane fizice romane1). Documente edificatoare, eliberate cu maxim 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei, din care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.C).Persoane juridice /fizice straine1). Documente, in termen de valabilitate, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor(certificatului constatator) in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2. Prezentare Document inregistrare sanitara - veterinara si pentru sigurantaalimentelor emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, a activitatilor de productie si de vanzare cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala. Se va prezenta Documentul de inregistrare sanitar-veterinara si pentru siguranta alimentelor emis de ANSVSA valabil la data deschiderii ofertelor, va fi prezentat in copie certificata pentru conformitate (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant.Completare Formularul 2 ? se va prezenta in original cumentionarea cifrei de afaceri globale pe anii 2009, 2010 si 2011.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat saprezinte acest formular. Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri: 2009:1 Euro = 4, 2373 RON; 2010:1 Euro =4, 2099 RON; 2011:1Euro = 4, 2379 RON. Ofertantii care trebuie sa efectuezeconversia altor monede decat Euro in RON, vor utiliza ratele deschimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tariirespective in care s-a facut inregistrarea si va specifica rateleutilizate in oferta depusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari infiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Completare Formularul 12 D? se va prezenta in original, Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca are asigurat un mijloc detransport marfa dotat cu instalatii de frig.Se va dovedi prin acte proprietate/contracte de inchiriere saudeclaratii din partea unor terte persoane privind punerea ladispozitie in baza unor acorduri/contracte a mijloacelor detransport (copie lizibila conforma cu originalul) si insotite deAutorizatie Sanitar Veterinara pentru mijloacele de transport aproduselor de origine animala si non animala, copie lizibilaconforma cu originalul., Informatii despre subcontractanti, daca e cazul.1). Se va completa daca este cazul Formularul 12 G ?prezentat in original.2). Se vor prezenta, daca este cazul, Acordurile de subcontractare pentru fiecare subcontractant -Anexa 6 ?prezentat in original. Certificat privind implementarea sistemului de management al siguranteialimentului: ISO 22000:2005 sau echivalent.Copie dupa certificatul ISO 22000 sau echivalent - se vaprezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Incazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie saprezinte acest certificat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2012 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer