Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare rasaduri de flori anuale si butasi trandafiri, plantare si intretinere


Detaliu pentru invitatia numarul 345448
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BOTOSANI
Numar invitatie: 345448/16.04.2013
Denumire contract: Furnizare rasaduri de flori anuale si butasi trandafiri, plantare si intretinere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BOTOSANICod fiscal: 3372882, Adresa: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Telefon: +40 0231530143/103/+40 0231515142, Fax: +40 0231515142/+40 0231531595
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 0231502200/309, fax: +40 0231515142/+40 0231531595, persoana de contact: Biroul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Botosani, str. Revolutiei, nr.1 - Sala de Sedinte a Consiliului Local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare rasaduri de flori anuale si butasi trandafiri, plantare si intretinere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il reprezinta furnizarea de rasaduri de flori anuale si butasi trandafiri, plantare si intretinere pentru amenajarea spatiilor verzi din municipiul Botosani, in scopul de a spori aspectul estetic al orasului.
II.1.6) CPV: 03121100-6 - Plante vii, bulbi, radacini, butasi si altoaie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 580.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP in suma de 6451, 60 lei.Per.de valab.a GP = perioad.de valab. a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofert. In cazul extind.per.de valab.a ofertei, per.de valab.a GP va fi prelungita in mod coresp.GP emisa in alta limba decat romana va fi prezen.in original si va fi insotita de trad.autorizata in lb.rom.GP se constituie in conf.cu preved.art.86 din HG 925/2006 prin: virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prez.in original, in cuantumul si pt.perioada prev.in documentatia de atribuire;a unui ordin de plata in contul achizitorului (cont RO20TREZ1165006XXX000266-Trezoreria Botosani, CUI-3372882), cu cond.confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la ora si data stabilite pentru deschiderea ofertelor; AC are dreptul de a retine G.P.in situatiile prev. la art. 87 din HG 925/2006 iar in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, AC va retine contestatorului din GP, in conf. cu prevederile art.278^1, alin (1), lit a) din OUG 34/2006, in raport cu valoarea estimata a contr., urmatoarea suma: 3225, 80 lei. In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, AC va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizata vor fi respinse ca inacceptabile. In cazul IMM-lor care participa la proced. de atribuire, acestea pot beneficia de prev. Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, -vor prez. anexat GP o Decl.pe propria raspund.privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.; Curs valutar B.N.R. la data publicarii invitatiei de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completarea Formularului 4 din sectiunea Formulare - declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)Atentie: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completarea Formularului 5 din sectiunea Formulare - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinator va prezenta documentul mentionat. Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c1), d) . Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraCerinta nr. 3Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (doar pentru punctul /punctele de lucru implicate in derularea contractului), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul de stat, care sa ateste indeplinireaobligatiilor fata de bugetul local (doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului) in luna anterioara celei in care se depunofertele, emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social- Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?;Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente (conform art.9 alin.1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP) si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora prin prezentarea documentelor doveditoare in original sau copie semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Atentie: a) Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonantavor fi demonstrate de fiecare asociat (prezentarea formularuluiF5 si a certificatelor de atestare fiscala) .c) Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarileulterioare.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP NR. 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completarea Formularului 6 din sectiunea Formulare ?certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Atentie: In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazutela art.69, lit.a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formularul 7 din sectiunea FormulareIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica , respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri sunt: Portariuc Iulian Ovidiu? primar, zaiceanu Adriana- administrator public, Iliuta Viorel-viceprimar, Andrei Cosmin-Ionut ? viceprimar, Apostu Ioan- secretar, Sanduc Valerian- Director economic, Anitei Daniela- sef birou Achizitii publice, Munteanu Costel- consilier achizitii, Roscanieanu Iftimi Luminita- consilier achizitii, Gheorghita Mirela- sef serviciu Contabilitate, Gagiuc Simona- consilier contabilitate, Semenescu Nicolae ?director Edilitare, Epuras Dorel ?sef serviciu Edilitare, Rata Larissa Elena -consilier edilitare, Bogdan Munteanu- consilier juridic, Alexa Catalin Virgil-consilier local, Apostoliu Eugen-Sorin-consilier local, Bosovici Calin?George-consilier local, Buliga Marius-consilier local, Cristescu Marius-consilier local, Furtuna Corneliu-Daniel-consilier local, Ghiorghita Florin Ioan-consilier local, Hunca Mihaela-consilier local, Iavoreciuc Gheorghe-consilier local, Lebada Radu-consilier local, Lupascu Catalina-Camelia-consilir local, Malancea Radu-consilier local, Nica Tereza-consilier local, Onisa Paul-consilier local, Petrusca Ady-consilier local, Plesca Stelian-consilier local, Simion Aura-consilier local, Tincu Mihai-consilier local, Turcanu Eugen Cristian-consilier local, Ursuleanu Gheorghe-Florentin-consilier local, Bucsinescu Lidia-consilier localAtentie: In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si tert sustinator)Note: 1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati, daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181, art. 69^ 1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original/copie localizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta 1A. Persoane juridice/fizice romaneDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu date actualizate la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca: a) Ofertantul desfasoaraactivitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.b) Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorAtentie: a. Obiectul contractului prezentei proceduri trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORNCb. Certificatul constatator va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .c. In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.d. In cazul ofertantului declarat castigator, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.B. Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie: a. Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul, insotite de o traducereautorizata si legalizata a acestora in limba romana.b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleCerinta nr.1Cifra de afaceri globala declarata din cel mult ultimii 3 ani.Conversia leu-valuta se va face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte. Cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2010 este 4, 2099 lei , pentru 2011 este 4, 2379 lei si pentru 2012 este 4, 4560 lei.Ofertantii din categ IMM beneficiaza de reducerea cu 50 % a cifrei de afaceri, stabilite in fisa de date a achizitiei, conform art.16 alin.(2)din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru a beneficia de aceasta facilitate in plicul exterior se va depune o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor cumulative prevazute la art.3 alin.(1) din Legea nr.346/2004., Cerinta nr.2Documente edificatoare (bilant contabil/extrase de bilant/alte documente care sa demonstreze situatia economica si financiara)care sa sustina cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului, conform art.185 alin(1), lit.b) si alin(2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie. Acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul", semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta. - Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiune ? conform cu originalul? insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.11.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor. Lista principalelor livrari solicitata va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urmasunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr.2Informatii privind asocierea (daca este cazul)- Declaratie privind Lista cu asociatii si partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de acestia. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a dep oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze dpdv formal asocierea. Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, iar Acordul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante la data semnarii contractului. Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asoc in care sa se mentioneze ca toti asoc isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indepl contr, ca liderul asoc este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este responsabil in nume propriu si in numele Asoc pentru indepl contr, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa-i mentioneze, de asemenea, pe toti membrii din Asoc/Consortiu pe intreaga durata a contr., Cerinta nr.3Infomatii privind subcontractarea (daca este cazul)- Declaratie privind Lista cu subcontractorii si partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de acestia. In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 17:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer