Achizitie publica - Furnizare reactivi
Detaliu pentru invitatia numarul 346275
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346275/07.05.2013
Denumire contract: Furnizare reactivi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTICod fiscal: 4283570, Adresa: str splaiul independentei 169, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213128104, Fax: +40 213180554
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Splaiul Independentei 169, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050098, telefon: +40 213128104, fax: +40 213180554, persoana de contact: Serviciu Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.U.U.B.-str.Splaiul Independentei nr.169, sector 5, Bucuresti, parter, Serv.Achizitii, camera nr.86
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare reactivi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Conform caiet de sarcini: -Lot nr.1- Pachet reactivi compatibl cu analizor de coagulare ACL TOP 700 CTS-Lot nr.2-Reactivi si consumabile compatibile cuanalizorul de urini Mission U 500-Lot nr.3- Test Rapid Sumar de Urina compatibil cu aparatul URIT-30
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 498.4 - 409, 496.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare 1% din valoarea maxima estimata fara TVA: LOT NR.1=1.579, 97lei, Lot nr.2=1.315, 00 lei, lot nr.3=1.200, 00 lei-90 zile de la data limita stabilita pt.depunerea ofertelor.Poate ficonstituita prin oricare din formele mentionate mai jos: -prin virament bancar in cont garantii SUUB?RO36TREZ7055005XXX000176?Trez.Sector 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care seprezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatiicontractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei solicitate innumerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentrudeschiderea ofertelor(in original).In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data siora stabilite pentru deschiderea ofertelor(in original) .In masura in careConsiliul respinge o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, o suma conformcalculelor prevazute la Art. 2781 din OUG 34/2006.Echivalenta leu / euro se va face luand in considerare cursul valutar valabil in ziua publicarii invitatiei de participare in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- completarea form.2;2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea inprevederile art.69^1 din O.G.34/2006(Persoane cu functii de conducere: Manager: Conf.Dr.Florin Catalin Cirstoiu;Director Financiar Contabil: Ec.Liana Saulea;Director medical?Prof.Dr.Dragos Vinereanu;Director ingrijiri medicale?As.med.pr.Claudia Dobre;Sef ServiciuAchizitii Publice?Ing.ec.Madalin Necula;Lili Cilt- referent Serviciul Achizitii;Dr.Cristina Tacu-Medic primar de laborator, Sorin Constantin-Biochimist laborator3.Declaratie privind eligibilitatea -completarea form.3;4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-completarea form.4;5.Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul AgentieiNationale de Administrare Fiscala6.Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale.Certificate care vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele 1.Certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa informatii reale si valabile la data limita de depunere a ofertelorxerocopiesemnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea"conform cu originalul".Autoritatea contractanta va solicita ofertantuluiclasat pe primul loc inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentului in original sau copielegalizata(documente care au fost solicitate in xerocopii conform cu originalul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantului contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organelecompetente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din parteabancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sauorice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara, Informatii privind cifra medie de afaceri care vizeaza activitatea din cel multultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 13:48