Achizitie publica - FURNIZARE REACTIVI CHIMICI
Detaliu pentru invitatia numarul 353990
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353990/23.09.2013
Denumire contract: FURNIZARE REACTIVI CHIMICI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din BucurestiCod fiscal: 4505502, Adresa: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213077376, Fax: +40 213139575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos Panduri Nr.90-92 sector 5, Bucuresti, Romania, Departamentul de Chimie Anorganica, parter, laborator 11, persoana de contact: Mihaela Badea, 0723.140.111
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos Panduri Nr.90-92 sector 5, Bucuresti, Romania, Departamentul de Chimie Anorganica, parter, laborator 11, persoana de contact: Mihaela Badea, 0723.140.111
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE REACTIVI CHIMICI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de reactivi chimici necesari activitatilor de laborator din cadrul centrului de cercetare
II.1.6) CPV: 33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 466.94 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In sumade 109 lei.Garantia de participare se poate constitui, conform art. 86 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, in unul din urmatoarele moduri: - Virament bancar, care va fi efectuat pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertelor, dovada consitituirii se va face la data si ora deschiderii ofertelor, in contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO57 TREZ 7055 005X XX00 0186 deschis la Trezoreriea Sectorului 5.- Depunere la casieria Universitatii din Bucuresti, b-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, sector 5, Bucuresti- Scrisoare de garantie bancara- Instrument de garantare emis de o societate de asigurare sau o societate bancara1. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta 27/2006, anexa 1, care modifica Legea 346/2004.Avand in vedere scopul declarat al Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, 2. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.3. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Daca plata va fi efectuata in valuta echivalenta Ron/Valuta va fi cursul specific cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
-se va constitui in cuantum de 10 % din valoarea contractului fara TVA-Garantia de buna executie poate fi constituita prin una dintre urmatoarele forme, conform art. 90 dn HG 925/2006- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- depunerea la casierie a unor sume in numerar-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 din HG 925/2006. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea Formularului 1 - incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea Formularului 2 - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea Formularului 3 - In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea unei declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele cerute la punctele 1-4 se vor prezenta in original semnate si stampilate.Lista persoanelor din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este: Mircea Dumitru RectorMaria Voinea ProrectorLiviu Papadima ProrectorEmil Barna ProrectorMagdalena Platis ProrectorAdrian Albu Director Directia Financiar-ContabilaCristinel Sandu Sef birou achizitiiFlorinel Miulescu Director Administrare Spatii InvatamantOlar Rodica conferentiarBadea Mihaela conferentiarIorgulescu Emilia Elenalector Cerinta nr. 1Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului. (Persoane juridice romane) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitateDocumentele cerute se pot prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilantul contabil la 31.12.2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse similareefectuate in ultimii 3 ani continand valoarea livrarilor, prezentat in original, insotit de recomandari/documente emise de beneficiari pentru cea mai importanta livrare de produse similare. Certificatul sistemului de management al calitatiiSR EN ISO 9001:2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2013 13:51