Achizitie publica - furnizare reactivi, consumabile si servicii de intretinere pentru analizoarele Cobas Mira Plus si Flex Tek 2
Detaliu pentru invitatia numarul 322295
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322295/23.03.2012
Denumire contract: furnizare reactivi, consumabile si servicii de intretinere pentru analizoarele Cobas Mira Plus si Flex Tek 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE INFORMATII EXTERNECod fiscal: 10668016, Adresa: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Bucuresti, Telefon: (4021)203.41.22, Fax: (4021)203.41.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, jud. Ilfov, Voluntari, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 212083868, fax: +40 212083841, persoana de contact: Mihaela Tudor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, jud. Ilfov, Voluntari, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare reactivi, consumabile si servicii de intretinere pentru analizoarele Cobas Mira Plus si Flex Tek 2
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare reactivi, consumabile si servicii de intretinere pentru analizoarele Cobas Mira Plus si Flex Tek 2
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 283, 657.09 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIE DE PARTICIPARE: lotul nr. 1 = 3.650, 00 leilotul nr. 2 = 95, 00 leilotul nr. 3 = 1.350, 00 leilotul nr. 4 = 95, 00 leiSe constituie prin virament bancar (la depunerea ofertei este obligatorie prezentarea, la vedere a unei copii a ordinului de plata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care la depunerea ofertei se prezinta, la vedere, in original. (formular din anexa nr. 12 - model pentru scrisoare de garantie participare).Cont garantie S.I.E. - RO23TREZ7005005XXX000138, deschis la ATCPMB. Cod fiscal: 10668016Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare se returneaza, de catre ACHIZITOR, in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost declarata castigatoare, se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In conformitate cu prevederile art. 2781* alin.1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul va depune o contestatie iar aceasta va fi respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, astfel: - pentrulotul nr. 1 = 1.834, 63 lei- pentru lotul nr. 3 =683, 14 lei
Garantie de buna executie
5% din valoarea, fara TVA, a contractului de achizitie publica. Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.(formular din anexa nr. 13 - model pentru scrisoare de garantie buna executie).Perioada de valabilitatea a garantiei de buna executie va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat perioada de derulare a contractului, respectiv 14.01.2013. Aceasta se va constitui, in maxim 10 zile de la semnarea de ambele parti a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea-cerinta obligatorie: prezentarea si respectarea prevederilor formularului din anexa nr. 1(original/copie/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, asociat cat si de tertul sustinator, daca este cazul.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-cerinta obligatorie: prezentarea si respectarea prevederilor formularului din anexa nr. 2 (original/copie/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, asociat cat si de tertul sustinator, daca este cazul.-Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta-cerinta obligatorie: prezentarea formularului din anexa nr. 3 (original/copie/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691- cerinta obligatorie: prezentarea formularului din anexa nr. 4 (original/copie/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, asociat cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele din cadrul autoritatii contractante, care detin functii de decizie in legatura cu initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Popa Ion - Director Directia de Logistica, Tanase Catalin - Consilier Juridic.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-cerinta obligatorie: prezentarea formularului din anexa nr. 14. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, asociat cat si de tertul sustinator, daca este cazul.- Documente din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor de plata, respectiv: - certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de A.N.A.F (original/copie/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)-certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia de Impozite si Taxe Locale (original/copie/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)NOTA: Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu? cerinta obligatorie.* Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea autorizata, in limba romana Certificat constatator (original/copie/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) emis de ONRC cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? cerinta obligatorie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani. Nu se solicita cerinte minime
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - pentru loturile nr. 1 si nr. 3. Ultimii 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor, Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani ? pentru loturile nr. 2 si nr. 4. Ultimii 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 10:29