Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare reactivi, consumabile si servicii de intretinere pentru analizoarele Cobas Mira Plus si Flex Tek 2


Detaliu pentru invitatia numarul 344188
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Numar invitatie: 344188/22.03.2013
Denumire contract: furnizare reactivi, consumabile si servicii de intretinere pentru analizoarele Cobas Mira Plus si Flex Tek 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE INFORMATII EXTERNECod fiscal: 10668016, Adresa: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Bucuresti, Telefon: +40 212034122, Fax: +40 212034172
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Voluntari, Ilfov, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 212083868, fax: +40 212083841, persoana de contact: Mihaela Tudor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Voluntari, jud. Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare reactivi, consumabile si servicii de intretinere pentru analizoarele Cobas Mira Plus si Flex Tek 2
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie reactivi, consumabile si servicii de intretinere pentru analizoarele Cobas Mira Plus si Flex Tek 2Se va oferta, obligatoriu, pachetul complet de reactivi si consumabile solicitat prin caietele de sarcini.2) La fiecare analizor, este obligatoriu ca oferta, sa nu se inscrie sub limita minima solicitata prin caietele de sarcini (ml, teste, buc).Valoarea estimata, fara TVA : Lotul nr. 1 ? 143.091, 83 ? 163.091, 83 lei, Lotul nr. 2 ?5.500, 00 ?6.600, 00 lei, Lotul nr. 3 ?84.686, 62 ? 104.686, 62 lei, Lotul nr. 4?5.500, 00 ?6.600, 00 lei.Autoritatea contractanta poate opta pentru prelungirea duratei de indeplinire a contractului cu maxim 4 luni, in anul 2014, respectiv pana la data de 30.04.2014 si suplimentarea acestuia astfel: Lotul nr. 1 = 20.000, 00 lei, Lotul nr. 2 =1.100, 00 lei, Lotul nr. 3 = 20.000, 00 lei, Lotul nr. 4 =1.100, 00 lei.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri iarvaloarea estimata maxima contine si posibilele suplimentari.Valoarea minima, de pana la 31.12.2013, este valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se elaboreaza si evalueaza ofertele.Valoarea totala estimata (loturile nr. 1, 2, 3 si 4) este intre 238.778, 45 si 280.978, 45Optiuni: cf art 6Lot1-143091, 83?163091, 83Lot2?5500?6600Lot3?84686, 62?104686, 62Lot4?5500?6600
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 238, 778.45 - 280, 978.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lotul nr. 1 =2.845, 00 leilotul nr. 2 =105, 00 leilotul nr. 3 =1.685, 00 leilotul nr. 4 =105, 00 leiConform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, se constituie prin virament bancar (la depunerea ofertei este obligatorie prezentarea, la vedere a unei copii a ordinului de plata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care la depunerea ofertei se prezinta, la vedere, in original (anexa nr. 13 - model pentru scrisoare de garantie participare).Cont garantie S.I.E. - RO23TREZ7005005XXX000138, deschis la ATCPMB, cod fiscal 10668016.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare se returneaza, de catre ACHIZITOR, in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost declarata castigatoare, se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In conformitate cu prevederile art. 2781* alin.1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul va depune o contestatie iar aceasta va fi respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, astfel: - pentru lotul nr. 1 = 1.430, 92 lei, - pentru lotul nr. 3 =846, 87 lei.Prevederileart. 2781* alin. 1 se aplica. si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie
Garantie de buna executie
5% din valoarea, fara TVA, a contractului de achizitie publica. Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.(formular din anexa nr. 14 - model pentru scrisoare de garantie buna executie).Perioada de valabilitatea a garantiei de buna executie va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat perioada de derulare a contractului, respectiv 14.01.2014. Aceasta se va constitui, in maxim 10 zile de la semnarea de ambele parti a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea prezentarea (original) si respectarea prevederilor formularului din anexa nr. 2. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - prezentarea (original)si respectarea prevederilor formularului din anexa nr. 3 Declaratia pentru neincadrarea in art. 181, lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazulCertificatul de participare la procedura cu oferta independenta-prezentarea (original) si respectarea prevederilor formularului din anexa nr. 4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691-(original) prezentarea si respectarea prevederilorformularului din anexa nr. 5. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-prezentarea (original) conf. formularului din anexa nr. 6. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, asociat cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Documente din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor de plata-certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de A.N.A.F (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)-certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia de Impozite si Taxe Locale (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)NOTA: Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniuPentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea legalizata, in limba romana.Persoanele din cadrul autoritatii contractante, care detin functii de decizie in legatura cu initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire si care respecta dispozitiile Ordinului nr. 170/2012, privind conflictul de interese, sunt: Popa Ion ? Director Directia de Logistica, Maruntu Felicia ? Director Economic, Tanase Catalin - Consilier Juridic, Pascale Cristina ? specialist in achizitii. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniNu se impune ca cerinta un nivel minim al cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Personal specializat pentru efectuarea activitatilor de intretinere si reparatie, implementare de programe si calibrari pentru aparatul la care se prezinta care se prezinta oferta de service, Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani ? pentru loturile nr. 2 si 4.Ultimii trei ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor.Nu se impune ca cerinta un nivel minim al valorii contractelor., Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani pentru loturile nr. 1 si 3.Ultimii trei ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelorNu se impune ca cerinta un nivel minim al valorii contractelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer