Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare reactivi de hematologie


Detaliu pentru invitatia numarul 336496
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Penitenciar Spital Bucuresti
Numar invitatie: 336496/02.10.2012
Denumire contract: Furnizare reactivi de hematologie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciar Spital BucurestiCod fiscal: 4266146, Adresa: Str. Sabarului Nr1, Jilava, Telefon: 4570181, Fax: 4570154
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SISTEMUL ELECTRONIC PENTRU ACHIZITII PUBLICE (SEAP) LA ADRESA www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare reactivi de hematologie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare REACTIVI PENTRU HEMATOLOGIE pentru o perioada de 6 luni, conform anexei B
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 1% din valoarea totala maxima fara TVA pentru fiecare lot in parte pentru care se depune oferta conform anexei B si documentatiei de atribuire.Mod de constituire : in conformitate cu art.86/H.G.925/2006, precizam urmatoarele : Garantia de participare se constituie prin virament bancar, respectivOrdin de Plata in favoarea Penitenciarului Spital Bucuresti Jilava, CONT RO08TREZ4215005XXX000246, TREZORERIE ILFOVsau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea Penitenciarului Spital Bucuresti Jilava , sau prin depunere numerar la casieria unitatii- garantia se prezinta in original, in cuantumul si in perioada de valabilitateprevazute in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantieiValabilitatea garantiei de participare- 40 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.Originalul garantieide participare se va depune in plic inchis la sediul unitatii din str.Sabarului, nr.1, comuna Jilava, jud.Ilfov pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Completare : Formular 1.Prezentare-originalCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 Completare: Formular 2 .Prezentare-originalPersoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire: comisar sef dr.Mihai Apavaloaei- Director, insp.Oana Muntean, - Sef serviciu economico-administrativ , comisar sef dr. Frasineanu Caliopi- Medic sef laborator, comisar sefAdina Dumitrache- Biochimist, Ag. sef pr. Violeta Anghel- Responsabil sector Aparatura si Instrumentar Medical, comisar sef Adela Ionescu ? Contabil sef, Simona ANI ? acorda viza pt.control financiar preventiv propriu, insp. pr.Loredana Coratu ? Consilier juridic, Ag. sef pr. Petru Strugariu ? inlocuitor ofiter achizitii, Mihaela RADUT-biochimist.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Completare : Formular 3.Prezentare-originalCerinta nr.4-Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor PublicePrezentare ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea -conform cu originalul- certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 5- Certificat Fiscal privind impozitele si taxele locale emis de Primarie.Prezentare ? original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalulcertificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 6- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFormular 4Prezentare-original Cerintanr.1 -Certificat constator emis de Oficiul Registului Comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala completat cu toate informatiile si nu mai vechi de 30 de zile, din care rezulta obiectul de activitate al operatorului economic? Pentru persoane juridice/fizice romane : prezentare ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalul»? -Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1? nu se solicita
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 ?fotografii/descrieri exacte ale produselor solicitate cf. OUG 34/2006 art.188 alin.1 lit.e
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer