Achizitie publica - FURNIZARE REACTIVI DE LABORATOR
Detaliu pentru invitatia numarul 333996
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333996/21.08.2012
Denumire contract: FURNIZARE REACTIVI DE LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII NATIONALE-UNITATEA MILITARA 02590(SPITALUL CLINIC DE URGENTA MILITAR DR.STEFAN ODOBLEJA CRAIOVA)Cod fiscal: 5002185, Adresa: STR. CARACAL, NR. 150, Craiova, Telefon: 0251 581444, Fax: 0251 581444
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CARACAL, NR. 150, Craiova, Romania, cod postal: 200745, telefon: +40 0351414022, fax: +40 0351414022, persoana de contact: PREDOI DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA CARACAL NR. 150 CRAIOVA DOLJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE REACTIVI DE LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE REACTIVI DE LABORATORVALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2012 ESTE DE 393.418, 66 LEI FARA TVA, VALOARE IN FUNCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELEVALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI INCLUZAND SUPLIMENTAREA CANTITATILOR PANA LA 30.04.2013 ESTE DE 471.534, 22 LEI FARA TVA, VALOARE ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA POSIBILELOR SUPLIMENTARI
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 471, 534.22 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. GARANTIA DE PARTICIPARE SE CONSTITUIE DE CATRE OFERTANT CONFORM ART. 43 ALIN. 2a SI 2b, DIN OUG. 34/2006 ACEASTA FIIND DE 1%. RESPECTIV : LOT 1 - 496, 44 LEI, LOT 2 - 370, 85 LEI, LOT 3 - 2.052, 47 LEI, LOT 4 - 1.014, 42 LEI, . FORMA DE CONSTITUIRE ESTE CEA PREVAZUTA LA ART. 86 DIN H.G. 925/2006. PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIE ESTE DE 60 ZILE CALENDARISTICE DE LA TERMENUL LIMITA DE PRIMIRE A OFERTELOR. IN EVENTUALITATEA FORMULARII UNEI CONTESTATII SI IN MASURA IN CARE CONSILIUL O RESPINGE CA NEFONDATA , AUTORITATEA CONTRACTANTA VA RETINE DIN GARANTIA DE PARTICIPARE 1% DIN VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI, CONF. ART. 278^1 DIN OUG.34/2006
Garantie de buna executie
CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA ESTE DE 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI RESPECTIV : LOT 1 -2.482, 23 LEI, LOT 2 - 1.854, 25 LEI, LOT 3- 10.262, 35 LEI, LOT4- 5.072, 10 LEI, MODUL DE CONSTITUIRE A GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI ESTE IN CONFORMITATE CU ART. 90 ALIN 1, 2 DIN HG. 925/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.- Avizul de importator sau distribuitor al produsului ofertat valabil la data deschiderii ofertelor- Autorizatie de functionare emisa de Ministerul Sanatatii valabila la data deschiderii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, principala piata a desfacerilor precum si datele de identificare ale societatii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardele seria EN ?ISO 9001-2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SITE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2012 10:32