Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare reactivi de laborator


Detaliu pentru invitatia numarul 348340
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul de Psihiatrie Voila Campina
Numar invitatie: 348340/11.06.2013
Denumire contract: Furnizare reactivi de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Psihiatrie Voila CampinaCod fiscal: 2845826, Adresa: Campina Strada Voila nr.114, Campina, Telefon: 0244335164, Fax: 0244335164
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare reactivi de laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea minima a intervalului prezentat la sectiunea II.2.1) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Conform prevederilor art. 6, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificari si completari ulterioare
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 82, 846.02 - 122, 935.14 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 828.46 lei, esalonata pe loturi. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Pentru virament bancar contul este: RO34TREZ5225006XXX002293 deschis la Trezoreria Campina. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. La procedurile online, obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea. Completarea si prezentarea Formularului nr. 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G..nr. 34/2006 (documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c)indice 1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul)). Completarea si prezentarea Formularului nr.2.Prezentarea in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat. Trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local. Trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 (declaratia va fi completata si de catre tertii sustinatori). Formular nr. 3. Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, persoanele care detin functii de decizie sunt: Gabriel TINTARESCU ? manager, Monica FELEA ? director financiar contabil, Elena DINU ? director medical, Toma GHIONOIU ? director ingrijiri, Rodica UTA ? sef serviciu administrativ, achizitii, intretinere, tehnic si transport; Raimonda Adriana Aldescu - sef laborator; Catalina POPESCU - referent birou achizitii.. Nota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Pentru operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, cerintele sunt considerate indeplinite in masura in care acestia prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor.c. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formular 5Completarea si prezentarea Formularului nr.6 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr.314/2010. Prezentarea in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelorNota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN declarate din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a livra produsele care fac obiectul prezentului contract;c. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a livra produsele care fac obiectul prezentuluicontract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Prezentarea in copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul a Autorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii, in termen de valabilitate, conform Legii nr. 176/2000, republicata in ianuarie 2005, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat la organele competente, pe care ofertantul avea obligatia sa-l depuna potrivit legii in vigoare., Prezentarea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani, respectiv mediacifrei de afaceri globala.Se va completa formularul nr. 4 ?Informatii generale?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani., Certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clienti beneficiari din care sa rezulte furnizarea de produse., Se solicita mostra conf art 19 alin (3) din HG 1660/2006 pentru fiecare lot.Mostrele se vor trimite si inregistra la secretariatul autoritatii contractantePe ambalajul in care se trimit mostrele vor fi inscriptionate cuvintele: Mostre pentru procedura de achizitie reactivi.Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original al producatorului.Prezentarea de mostre este obligatorie, neprezentarea acestora atrage descalificarea ofertantului. Mostrele se vor expedia astfel incat sa ajunga cel tarziu la data limita de depunere a ofertelor. Specificatii tehnice (metode de lucru) in limba romana.Sesolicita pentru dovedirea capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza.Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se vor pastra ca etalon, iar cele prezentate de catre ofertanti declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului., Declaratie de conformitate CE Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer