Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE REACTIVI DE LABORATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 355043
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII NATIONALE-UNITATEA MILITARA 02590(SPITALUL CLINIC DE URGENTA MILITAR DR.STEFAN ODOBLEJA CRAIOVA)
Numar invitatie: 355043/25.10.2013
Denumire contract: FURNIZARE REACTIVI DE LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII NATIONALE-UNITATEA MILITARA 02590(SPITALUL CLINIC DE URGENTA MILITAR DR.STEFAN ODOBLEJA CRAIOVA)Cod fiscal: 5002185, Adresa: STR. CARACAL, NR. 150, Craiova, Telefon: 0251 581444, Fax: 0251 581444
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CARACAL, NR. 150, Craiova, Romania, cod postal: 200745, telefon: +40 0351414022, fax: +40 0351414022, persoana de contact: predoi dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA CARACAL NR. 150 CRAIOVA DOLJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE REACTIVI DE LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE REACTIVI DE LABORATORVALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2013 ESTE DE 266.800 LEI FARA TVA, VALOARE IN FUNCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELEVALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI INCLUZAND SUPLIMENTAREA CANTITATILOR PANA LA 30.04.2014 ESTE DE 528.866, 50 LEI FARA TVA, VALOARE ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA POSIBILELOR SUPLIMENTARIOptiuni: BAZA LEGALA art. 6 din HG nr. 925/2006
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 266, 800 - 528, 866.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. GARANTIA DE PARTICIPARE SE CONSTITUIE DE CATRE OFERTANT CONFORM ART. 43 INDICE 1 ALIN. 2a SI 2b, DIN OUG. 34/2006 ACEASTA FIIND DE 1%. RESPECTIV : LOT 1 - 319, 90 LEI, LOT 2 - 581, 51 LEI, , LOT 3 - 1.270, 06LEI, LOT 4 - 496, 53 LEI. FORMA DE CONSTITUIRE ESTE CEA PREVAZUTA LA ART. 86 DIN H.G. 925/2006. PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIE ESTE DE 60 ZILE CALENDARISTICE DE LA TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR. ECHIVALENTA LEU/VALUTA ESTE CEA STABILITA DE BNR INAINTE CU 5 ZILE DE DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.IN EVENTUALITATEA FORMULARII UNEI CONTESTATII SI IN MASURA IN CARE CONSILIUL O RESPINGE CA NEFONDATA , PENTRU LOTUL 3 AUTORITATEA CONTRACTANTA VA RETINE 1% DIN VALOAREA GARANTIEI DE PARTICIPARE IN RAPORT CU VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI CONF. ART. 278^1 DIN OUG.34/2006.IN MASURA IN CARE INSTANTA COMPETENTA ADMITE PLANGEREA FORMULATA IMPOTRIVA DECIZIEI CONSILIULUI DE RESPINGERE A CONTESTATIEI, AUTORITATEA CONTRACTANTA ARE OBLIGATIA DE A RETURNA SUMA RETINUTA IN CEL MULT 5 ZILE LUCRATOARE DA LA DATA PRONUNTARII DECIZIEI INSTANTEI DE JUDECATA.
Garantie de buna executie
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE SE CONSTITUIE PRINTR-UN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGI DE O SOCIETATE BANCARA SAU DE O SOCIETATE DE ASIGURARI CARE DEVINE ANEXA LA CONTRACT SI ESTE IN CUANTUM DE 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI FARA TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formular 1 din Sectiunea IV- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cuFormular 2 din Sectiunea IV- Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Formular 5 din Sectiunea IV- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.u.g.34, completata in conformitate cu Formularul 6 din SECTIUNEA IV. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: COL.DR. PREDA EUGEN - COMANDANT, COL. DR. VLADAIA IOVAN - DIR. MED., DR. ROBESCU FLOREA - SEF LABORATOR EC. MOHORA FLORENTINA - DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL, PCC. CROITORU DANIEL - JURIST, ING PREDOI DUMITRU - SEF BIROU ACHIZITII, EC SIPOTEANU MARIANA - BIROU ACHIZITII, EC. TURCU IONUT - BIROU ACHIZITII, BIOCHIMIST PATRU EMANUEL , BIOLOG STAMATE MONICA, ASIST. LABORATOR MANDA LOREDANA- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(original / xerocopie legalizata/ copie lizibila cu mantiunea conform cu originalul ??) In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin.4 din HG. 925/2006- Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datotii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(original / xerocopie legalizata/ copie lizibila cu mantiunea conform cu originalul ??).In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.IN CAZUL IN CARE OFERTANTUL CASTIGATOR A DEPUS ACESTE CERTIFICATE IN COPIE"CONFORM CU ORIGINALUL" I SE VOR SOLICITA PREZENTAREA ACESTORA IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA INAINTE DE COMUNICAREA PRIVIND REZULTATUL PROCEDURII. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial ((original / xerocopie legalizata/ copie lizibila cu mantiunea conform cu originalul??), din care sa rezulte: -obiectul contractului trebuie saaiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC;
- forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.IN CAZUL IN CARE OFERTANTUL CASTIGATOR A DEPUS ACESTE CERTIFICATE IN COPIE"CONFORM CU ORIGINALUL" I SE Va SOLICITA PREZENTAREA ACESTORA IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA INAINTE DE COMUNICAREA PRIVIND REZULTATUL PROCEDURII.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, principala piata a desfacerilor precum si datele de identificare ale societatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardele seria EN ?ISO 9001-2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2013 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer