Achizitie publica - FURNIZARE REACTIVI PENTRU ANALIZA SANGELUI, COMPATIBILI CU ANALIZOARELE NIHON ?KOHDEN (Celltac MEK 8222 si 6400) si PENTRU ANALIZOR VITROS 950
Detaliu pentru invitatia numarul 354955
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354955/22.10.2013
Denumire contract: FURNIZARE REACTIVI PENTRU ANALIZA SANGELUI, COMPATIBILI CU ANALIZOARELE NIHON ?KOHDEN (Celltac MEK 8222 si 6400) si PENTRU ANALIZOR VITROS 950
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Ioan" GalatiCod fiscal: 3346875, Adresa: Str. Ghe Asachi nr 2, Galati, Telefon: +40 0236/469100, Fax: +40 0236/469849
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Ghe Asachi nr 2, Galati, Romania, cod postal: 800487, telefon: +40 0236/469100, fax: +40 0236/469849, persoana de contact: Anisosra Sau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Ghe Asachi nr 2, Galati, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE REACTIVI PENTRU ANALIZA SANGELUI, COMPATIBILI CU ANALIZOARELE NIHON ?KOHDEN (Celltac MEK 8222 si 6400) si PENTRU ANALIZOR VITROS 950
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE REACTIVI PENTRU ANALIZA SANGELUI, COMPATIBILI CU ANALIZOARELE NIHON ?KOHDEN (Celltac MEK 8222 si 6400) si PENTRU ANALIZOR VITROS 950.LOT 1. REACTIVI BIOCHIMIE COMPATIBILI CU ANALIZORUL AUTOMAT DE BIOCHIMIE VITROS 950, cantitae minima- 86620 BUC;
-cantitae maxima 129930 BUCLOT 2. Reactivi hematologie compatibili cu analizoarele Nihon Kohden ? Celltac MEK 8222 si MEK 6400, cantitae minima- 75 BUC;
-cantitae maxima-112 BUCCANTITATILE MINIME INSCRISE REPREZINTA NECESARUL PANA LA DATA 31.12.2013Intervalul valoric intre: 319718.00 RON - 478302.00 RONVALOAREA MINIMA REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI(pentru care se vor elabora si evalua ofertele) = 319718.00 RONVALOAREA MAXIMA REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA POSIBILELOR SUPLIMENTARI =478302.00 RONOptiuni: cf. art. 6, alin 3 din HG nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 319, 718 - 478, 302 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este conform caiet sarcini . Garantia de participare este de 1, 5% din valoarea estimata pe fiecare lot in parte la care se oferteaza (licitat ) LOT NR.1= 3, 584.52 RON , RESPECTIV LOT NR.2= 1, 211.25 RON Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM) Garantia de participare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; aceasta trebuie sa fie irevocabila, iar instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se mai poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file CEC, in contul Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii ?Sf Ioan? Galati RO19TREZ3065006XXX006061 deschis la Trezoreria Galati, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a unei sume in numerar. data de referinta 21.08.2013, lei/alta valuta, pentru cursul de schimb BNR, 1euro=4, 4503 ron, 1 USD=3, 3204 ron.Cuantumul garantiei de participare se va raporta lavaloare estimata ce nu cuprinde suplimentarile.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie :5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin instrument da garantare emis in conditiile legii de o societatea bancara sau de o societatea de asigurari , care devine 5 anexa la contract , sau prin retineri succesive din sumele datorate , intr-un cont deschis la dispozitia autoritatii contractante la o banca agreata de ambele parti. Modalitatea de restituire a garantiei de buna executie: Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92, alin(1) din HG.925/2006, dupa cum urmeaza: in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana laacea data pretentii asupra ei. -conform HG nr.1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie privind eligibilitatea ( Formular 12A)? Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (Formular 12B ).? Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul 12 C )? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Declaratie privind neincadrarea la art. 69¹Declaratie privind la neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: -Manager Dr.Stefanescu Victorita-Director Medical Dr.Baciu Ginel-Director financiar contabil Ec.Closca Laura- comp.juridic jr. Bunea Veronica-membrii comisie evaluare: Ec Nedelcu Oanadr. Florea Caliopseamerc.Ghindaru Perticaas. sef Iordan Lucicaing. Sau Anisoaramerc.Grigoras VasileOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Se va prezenta Formularul 5.A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: a. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.b. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata - impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, -in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011 Autorizatie de functionare a firmei , emisa de Ministerul Sanatatii , conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile ulterioare si conform HG 862/2006Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului ( copie legalizata sau conform cu originalul ) -Persoane juridice /fizice straine.Cerinte minime obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine sau echivalent .Se va permite depunerea documentelorin oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele livrari , efectuate in ultimii 3 ani., Prezentarea obligatorie a mostrelor (cu titlu gratuit) de produs din componenta pachetului, pentru care se depune ofertaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.10.2013 11:17