Achizitie publica - FURNIZARE REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE
Detaliu pentru invitatia numarul 352634
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352634/14.08.2013
Denumire contract: FURNIZARE REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII NATIONALE-UNITATEA MILITARA 02590(SPITALUL CLINIC DE URGENTA MILITAR DR.STEFAN ODOBLEJA CRAIOVA)Cod fiscal: 5002185, Adresa: STR. CARACAL, NR. 150, Craiova, Telefon: 0251 581444, Fax: 0251 581444
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CARACAL, NR. 150, Craiova, Romania, cod postal: 200745, telefon: +40 0351414022, fax: +40 0351414022, persoana de contact: PREDOI DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CARACAL, NR. 150, Craiova, Romania, cod postal: 200745, telefon: +40 0351414022, fax: +40 0351414022, persoana de contact: PREDOI DUMITRU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGEVALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2013 ESTE DE 173.258, 50 LEI FARA TVA, VALOARE IN FUNCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELEVALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI INCLUZAND SUPLIMENTAREA CANTITATILOR PANA LA 30.04.2014 ESTE DE 247.602, 00 LEI FARA TVA, VALOARE ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA POSIBILELOR SUPLIMENTARIOptiuni: BAZA LEGALA art. 6 din HG nr. 925/2006
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 173, 258.5 - 247, 602 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. GARANTIA DE PARTICIPARE SE CONSTITUIE DE CATRE OFERTANT CONFORM ART. 43 ALIN. 2a SI 2b, DIN OUG. 34/2006 ACEASTA FIIND DE 1%. RESPECTIV : LOT 1 - 152, 00 LEI, LOT 2 - 197 LEI, , LOT 3 - 1.359, 58 LEI, LOT 4 - 24 LEI. FORMA DE CONSTITUIRE ESTE CEA PREVAZUTA LA ART. 86 DIN H.G. 925/2006. PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIE ESTE DE 60 ZILE CALENDARISTICE DE LA TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR. ECHIVALENTA LEU/EURO ESTE CEA STABILITA DE BNR INAINTE CU 5 ZILE DE DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.IN EVENTUALITATEA FORMULARII UNEI CONTESTATII SI IN MASURA IN CARE CONSILIUL O RESPINGE CA NEFONDATA , PENTRU LOTUL 3 AUTORITATEA CONTRACTANTA VA RETINE 1% DIN VALOAREA GARANTIEI DE PARTICIPARE IN RAPORT CU VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI CONF. ART. 278^1 DIN OUG.34/2006.IN MASURA IN CARE INSTANTA COMPETENTA ADMITE PLANGEREA FORMULATA IMPOTRIVA DECIZIEI CONSILIULUI DE RESPINGERE A CONTESTATIEI, AUTORITATEA CONTRACTANTA ARE OBLIGATIA DE A RETURNA SUMA RETINUTA IN CEL MULT 5 ZILE LUCRATOARE DA LA DATA PRONUNTARII DECIZIEI INSTANTEI DE JUDECATA.
Garantie de buna executie
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE SE CONSTITUIE DE CATRE CONTRACTANT CONFRM ART. 90 DIN H.G. 925/2006 SI ESTE IN CUANTUM DE 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI FARA TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.- Avizul de importator sau distribuitor al produsului ofertat valabil la data limita de depunere a ofertelorIN CAZUL IN CARE OFERTANTUL CASTIGATOR A DEPUS ACESTE CERTIFICATE IN COPIE"CONFORM CU ORIGINALUL" I SE Va SOLICITA PREZENTAREA ACESTORA IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA INAINTE DE COMUNICAREA PRIVIND REZULTATUL PROCEDURII.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, principala piata a desfacerilor precum si datele de identificare ale societatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardele seria EN ?ISO 9001-2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 24.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 09:07