Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare reactivi pentru analizoarele ILAB 650, ILAB ARIES, URISCAN PRO II, BEHRING-FIBRINTIMER II, BEKMAN COULTER ACCESS IMMUNOASSAY


Detaliu pentru invitatia numarul 346812
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02417 FOCSANI
Numar invitatie: 346812/16.05.2013
Denumire contract: Furnizare reactivi pentru analizoarele ILAB 650, ILAB ARIES, URISCAN PRO II, BEHRING-FIBRINTIMER II, BEKMAN COULTER ACCESS IMMUNOASSAY
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02417 FOCSANICod fiscal: 4297584, Adresa: str. Cezar Bolliac nr.3-5, Focsani, Telefon: +40 0237210432/+40 0237216400/+40 0788616400, Fax: +40 0237210432
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare reactivi pentru analizoarele ILAB 650, ILAB ARIES, URISCAN PRO II, BEHRING-FIBRINTIMER II, BEKMAN COULTER ACCESS IMMUNOASSAY
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare reactivi pentru analizoarele ILAB 650, ILAB ARIES, URISCAN PRO II, BEHRING-FIBRINTIMER II, BEKMAN COULTER ACCESS IMMUNOASSAY.Valoarea estimata fara TVA: 247005, 20 minimsi 363619, 50RONmaxim.Valoarea minima a valorii de estimare reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora ofertele), iar valoarea maxima reprezinta, valoarea estimata ce contine si valoarea poisibililor suplimentari.Optiuni: Cont poate fi prel in cond leg, conf H.G.925/2006 cu inca 136 flac/kit/ml-total lot.
II.1.6) CPV: 33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 005.2 - 363, 619.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, in cuantum de 2%, este in valoare de :4940, 10 lei.Valoarea estimata a serviciilor care formeaza obiectul contractului este de 247.005, 20lei.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin. 1, 2, 3, 4 si 6 din HGR nr. 925/2006. Suma reprezentand garantia pentru participare, in cazul in care aceasta se constituie prin virament bancar, se poate vira in contul U. M. 02417 Focsani ? RO57TREZ6915005XXX000084 deschis la TREZORERIA FOCSANI, cod fiscal 4297584.Dovada constituirii garantiei de participare in favoarea AC va fi depusa in original la sediul U.M. 02417 Focsani, Strada Cezar Bolliac, Nr. 3 - 5, cod postal 620167, Jud Vrancea, pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul procedurii online, data deschiderii ofertelor coincide cu data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul, la constituirea garantiei de participare, se va prevala de Legea 346/2004 va prezenta declaratia IMM.Dovada constituirii garantiei de participare si declaratia IMM (dupa caz), se vor depune si in SEAP, in copie scanata dupa original, conform HGR 1660/2006, art.17, alin.(1).Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantum, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in fisa de date vor fi respinse la deschidere.In cazul unei asocieri, gar de part se poate constitui de catre liderul asocierii sau de catre oricare alt membru al asocierii, cu conditia precizarii explicite a denumirii ofertantului (asocierii) pentru care se constituie garantia.Perioada de valabilitate a ofertei este de 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.AC va retine garantia de participare conform art. 87 alin. 1 din HGR 925/2006 si art. 278/1 alin. 1, lit. b) din OUG 34/2006 in suma de: 2470, 05 lei. Data la care se va face echivalent leu /euro este data la care se publica Invitatia de participare, la un curs comunicat de BNR din aceea zi.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA, conform art. 89/ HGR 925/2006, alin. 2 si se constitue, in oricare din forma de la art. 90, alin 1-3 sau, in functie de valoarea de la art 90 alin 1 si 2, cu acordul castigatorului prin restituiri succesive din suma datorata pentru facturi, partea conctractanta avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii conctractante conform HGR 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre conctractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul conctractului. In cazul in care se constituie prin virament bancar, si se poate vira in contul Unitatii Militare 02417 Focsani ? RO57TREZ6915005XXX000084 deschis la TREZORERIA FOCSANI, cod fiscal 4297584.Garantia de buna executie a contractului asigura autoritatea contractanta de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor : Cerinta nr.1 - Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din O.U.G.nr.34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr.1Aceasta trebuie prezentata si de tertul sustinator , daca este cazul.Cerinta nr.2 - Declaratie privindneincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.nr.34/2006, completata cu O.U.G.76/2010. Documentele solicitate in cadrul CERINTEI 1 SI 2 pot fi depuse, conf. Art 5 alin(3), Ordinul 509/2011, in forma originala. Acestea trebuie prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din O.U.G.34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.2.- Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr.314/12.10.2010, completata in conformitate cu Formularul nr.3- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69?1 din O.U.G.34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea nr.161/2003, completata in conformitate cu Formularul nr.4.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante care participa la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Col.Medic dr.Constantin ADOCHITEIComandantul U.M.02417 FocsaniMr.ec.Viorel DANILADirector financiar-contabilLt.col. Margareta MANOLIDirector administrativMr. Marius POPOIUSef Birou Achizitii si ContractariCol. Farm.Violeta ADOCHITEISefLaborator Analize Medicale;Dr. Mariana IONESCU GROSUMedic Laborator;P.c.c. Lucica VITAContabilP.c.c. Gabi GOLESTEANUReferentCertificat de atestare fiscala-obligatiilor exigibile la plata impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat privind plata taxelor si impozitelor locale catre bugetul local care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleFisa de informatii generale, conform Formularului nr.5 Cerinta nr.1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990.Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer