Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare reactivi pentru determinarea sedimentului urinar compatibili cu analizorul automat UF - 500i


Detaliu pentru invitatia numarul 337329
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul General C.F. nr. 2 Bucuresti
Numar invitatie: 337329/12.10.2012
Denumire contract: Furnizare reactivi pentru determinarea sedimentului urinar compatibili cu analizorul automat UF - 500i
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul General C.F. nr. 2 BucurestiCod fiscal: 4505316, Adresa: B-dul MARASTI nr. 63, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021.316.30.49, Fax: 021.316.49.01
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul MARASTI nr. 63, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011646, telefon: +40 213163049, fax: +40 213164901, persoana de contact: Serviciu Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul MARASTI nr. 63, sector 1, Bucuresti, Corp C, Parter, Serviciu Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare reactivi pentru determinarea sedimentului urinar compatibili cu analizorul automat UF - 500i
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare reactivi pentru determinarea sedimentului urinar compatibili cu analizorul automat UF - 500i in cantitatile si cu specificatiile din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 33696700-2 - Reactivi pentru urologie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 362, 107 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.621, 07lei reprezentand 1% din valoarea estimata a achizitiei. In situatia in care exista oferte depuse de un ofertant/asociere care au calitatea de IMM, acesta/aceasta va beneficia de reducerile stabilite de legislatie; daca in asocierea respectiva unul din asociati nu este IMM, atunci nu se vor invoca respectivele reduceri. In cazul in care ofertantul depune o contestatie la C.N.S.C. impotriva unui act al autoriatii contractante si in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului , conform art.278¹, alin. 1, lit. a) din O.U.G. 34/2006, 1% din valoarea estimata a acord cadrului.Valabilita garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor- Modul de constituire a garantiei de participare: - se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, cont nr. RO55TREZ7015005XXX000179 Trezoreria Sector 1, Bucuresti.- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Garantia trebuie sa fie irevocabila.- Instrumentul de garantare va trebui sa faca referire expresa la procedura Cerere de oferte privind achizitionarea de reactivi, perioada de valabilitate a acestuia trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare va fi executata de catre autoritatea contractanta in cazul in care castigatorul licitatiei refuza sa semneze contractul de achizitie publica sau daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia.
Garantie de buna executie
reprezinta 5% din pretul contractului fara TVA daca valoarea contractului subsecvent depaseste 5.000 euro Modalitatea de constituire agarantiei de participare( conform art.90 din H.G. 925/2006 modificat pri H.G. 1045/2011): -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ; -prin depunerea la casierie a unor sume in numerar; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz , contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante ( conform HG 1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu formularul specific din sectiunea FORMULAREIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanata de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Obs.: Documentul de mai sus va fi semnat cu nume in clar de reprezentantul legal sau imputernicit si stampilatCerinta obligatorie: Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 in conformitate cu formularul specific din sectiunea FORMULARE.a) pentru persoane juridice/fizice romane¦ Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .¦ Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .b) pentru persoane juridice / fizice straine¦ Documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa.Documentele se vor prezenta in original , copie legalizata sau copie semnata si certificata conform cu originalulObs.: Documentele de mai sus vor fi semnate cu nume in clar de reprezentantul legal sau imputernicit si stampilatePrecizare: Ofertantii care prezinta certificatele fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheiereaacordului cadru. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catreorganele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita.Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu formularul specific din sectiunea FORMULARE-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 ( Manager ? Bucur Serban, Director Financiar Contabil ? Claudia Diaconu, Director Medical-Dr. Dumitru Peta, Director Ingrijiri Medicale- As.Pr. Pop Adrian, Sef Serviciu Administrativ- Stefan Laibner, Sef Serviciu Achizitii Publice- Ec. Dragos Dinca, Compartiment Juridic ? Jr. Mihaela Marinescu ), in conformitate cu formularul specific din sectiunea FORMULARE-Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010 in conformitate cu formularul specific din sectiunea Formulare Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: 1. Certificat constatator eliberat de O.N.R.C in scopul participarii la licitatie, din care se rezulte: -capacitatea de exercitare a activitatii in raport cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau cu privire la faptul ca societatea se afla in incapacitate de plataObs.: Documentele de mai sus se vor prezenta in copie legalizata sau copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?);Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document incopiePersoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta.(documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: FisaInformatii generale in conformitate cu formularul specific din sectiuneaFORMULARE Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in carepublicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care estestabilit ofertantul/candidatul. Prezentarea ultimului bilant contabil , vizat deorganele competente. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiuneaCopie certificata ?conform cu originalul? semnata, datata si stampilata lizibil de catre un imputernicit al ofertantului.)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -A se prezenta mostre- se solicita in vederea dovedirii capacitatii ofertantului de a produce/livra produsul ce face obiectul acordului cadru Ofertantul produselor va trebui sa aiba certificat un sistem propriu deconducere si de asigurare a calitatii , certificat conform standardului SR ENISO 9001:2008 sau echivalent , certificat emis de un organism acreditat. -seva prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organismestabilite in alte state ale Uniunii Europene. Aceste documentele se potprezenta si in copie, fara traducere, daca sunt editate intr-o limba de circulatie europeana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer