Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare reactivi si materiale de laborator


Detaliu pentru invitatia numarul 325827
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL BAILESTI
Numar invitatie: 325827/05.05.2012
Denumire contract: Furnizare reactivi si materiale de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL BAILESTICod fiscal: 4554408, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, judetul Dolj, Bailesti, Telefon: +40 251311207/+40 251311238, Fax: +40 251311627
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, judetul Dolj, Bailesti, Romania, cod postal: 205100, telefon: +40 251311207/+40 251311238, fax: +40 251311627, persoana de contact: An. prog. Beldea Dan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Bailesti, Str. Victoriei, nr. 24, Bailesti, cod postal 205100, jud. Dolj, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare reactivi si materiale de laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de reactivi si materiale de laborator la ambulatoriul de specialitate
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 448.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in valoare totala de 1144, 49 lei defalcata pe loturi conform anexei la caietul de sarcini. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Conform art.278(1) din OUG 34/2006 ?In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63000 lei si 420000 lei inclusiv ? 1% din aceasta valoare.Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita prin: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.-numerar la caseria autoritatii contractante-OP in contul de garantii al autoritatii contractante RO64TREZ2925006XXX001269 deschis la Trezoreria Bailesti.Indiferent de modul de constituire a garantiei de participare, se vor preciza si loturile pentru care se depune oferta.Intreprinderile mici si mijlocii vor depune documente care atesta faptul ca este I.M.M. in vederea reducerii cu 50% a valorii pentru garantia de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este in cuantum de 5 % din pretul contractului , fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin unul din urmatoarele moduri: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform modelului din sectiunea Formulare)- prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.- cu OP in contul de garantii RO64TREZ2925006XXX001269 deschis la Trezoreria Bailesti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractanta: Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Ec.Tibreanu Mirela - manager2. Ec.Dumitrascu Mihai - director financiar contabil3. An.prog.Beldea Dan - biroul informatica4. Dr.Boengiu Alina - sef laborator5. Ec.Mirionescu Augustin - biroul achizitii publice6. Biolog Tanasie George - laboratorOfertant: 1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3. Certificate de atestare fiscala: -Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura5. Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia de a fi respins in baza art. 691 din OUG 34/20066. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/documente care dovedesc o forma de inregistrare ? persoane juridice/fizice romane: Se va prezenta, in copie lizibila certificata ?Conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte: - ca au in obiectul de activitate comercializarea produselor ofertate;
- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995 privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (respectiv, faptul ca operatorul economic nu se afla in incapacitate de plata sau faliment);
- data de eliberare a Certificatului va fi cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/documente care dovedesc o forma de inregistrare ? persoane juridice/fizice straine: -se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana;
- documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor;
- in cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 60 zile anterior datei deschiderii ofertelor.3. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil, Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat de inregistrare a dispozitivului medical cu marcaj de conformitate Certificat de conformitate privind implementarea SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.05.2012 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer