Achizitie publica - Furnizare reactivi si produse de contrast
Detaliu pentru invitatia numarul 332036
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332036/19.07.2012
Denumire contract: Furnizare reactivi si produse de contrast
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Obstetrica-Ginecologie Dr. I.A. Sbarcea BrasovCod fiscal: 4443183, Adresa: Brasov, str. G. Baritiu , nr. 36, Brasov, Telefon: 0730133043, Fax: 0268 - 417.748
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Brasov, str. G. Baritiu , nr. 36, Brasov, Romania, cod postal: 500026, telefon: +40 730133043, fax: +40 268417748, persoana de contact: Gheorghe Muntean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Obstetrica Ginecologie "Dr. I.A.Sbarcea" Brasov-biblioteca spitalului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare reactivi si produse de contrast
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare reactivi anatomie patologica si produse contrastValoarea minima calculata, fara tva de 51596 lei, reprezinta valoarea estimata pana la data de 31.12.12, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima de 189717 lei, reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 33696000-5 - Reactivi si produse de contrast (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 189, 717 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma fixa de 516 lei si reprezinta 1% din valoarea minima estimata a contractului. Garantia se poate constitui conform art 86 alin (1) si (5)din HG925/2006, astfel: -scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de asigurari , care se va prezenta in original; -sau OPin contul spitalului RO84TREZ1315006XXX011473 deschis la Trezoreria Brasov; -sau depunere numerar in caseria spitalului. Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de primire a ofertei. Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si valabilitatea solicitata de autoritatea contractanta. Operatorii economici care se incadreaza la categoria IMM-urilor vor beneficia de reducere de 50% din valoarea garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuatum de 5% din valoarea contractului, fara tva si se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau societate de asigurari, care devine anexa la contract , conform art 90 alin(1)din HG925/2006. Se va constitui in maxim 15 zile de la semnarea contractului de furnizare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul?Declaratie privind eligibilitatea? (12A)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta in conformitatecu formularul nr. 12B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu formularulnr. 12C.-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 691 dinOG34/2006;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord. ANRMAP 314/2010;
- Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor -in cazul in care ofertantul se incadreaza in aceasta categorie;Reprezentantul autoritatii contractante: manager dr. Preda Gheorghe; persoanele implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii: sef serviciu administrativ Muntean Gheorghe, dr Hancu Monica - dr anatomopatolog, ing Mereuta Simona - achizitii Certificat constatator emis de ORC, avand domeniul de activitate pentru produsele ofertate, in termen de valabilitate. Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 zile inainte de depunerea ofertelor si va fi prezentat in copie cu stampila in original cu inscrisul "conform cu originalul".Operatorul economic clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate, la solicitareaautoritatii contractante, certificatul constatator eliberat de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie de conformitate CE pentru produsele licitate, Certificat de calitate pentru produsul ofertat cu mentionarea clara a numelui si tipului produsului si a standardului sub care a fost fabricat produsul, Mostra, conform art 188 alin(1) lit (e);Se solicita mostre in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce, produse similare celor care fac obiectul achizitiei.Depunerea mostrelor se va face pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, la sediul spitalului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online sau de la sediul spitalului - compartiment achizitii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 08:09