Achizitie publica - Furnizare reactivi si sticlarie necesare pentru activitati de cercetare prevazute in planul de lucru al proiectului
Detaliu pentru invitatia numarul 336991
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336991/08.10.2012
Denumire contract: Furnizare reactivi si sticlarie necesare pentru activitati de cercetare prevazute in planul de lucru al proiectului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Aurel Vlaicu AradCod fiscal: 3519500, Adresa: Bd.Revolutiei nr.77, Arad, Telefon: 0257280702, Fax: 0257280702
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare reactivi si sticlarie necesare pentru activitati de cercetare prevazute in planul de lucru al proiectului
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare reactivi si sticlarie in conformitate cu prevederile caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 016 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2600 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind eligibilitatea, in original;
- declaratie privind neincadrarea in art.181, in original;
- declaratie privind neincadrarea in art.69.1, in original (persoane cu functie de decizie cu privire la prezenta procedura de atribuire: prof.univ.dr.Ramona Lile, prof.univ.dr.Alina Zamfir, prof.univ.dr.Florentina Munteanu, conf.univ.dr.Pastorel Gaspar, ec.Mirela Valea, cons.jur.Mihai Botan, cons.jur.Diana Scortaru, ec.Manuela Todoran, ing.Gheorghe Lungu, ing.Viorel Musca, ec.Radu Ungur, analist Nicolae Croitoru, cercet.dr.Dana Copolovici, ec.Daniel Sturz);
- declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original;
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original;
- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de ANAF, in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local, eliberat de directia de specialitate din primarie in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul, in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Nota: din certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia obligatiilor exigibile in data de 25 a lunii anterioare celei in care a fost depusa oferta. Vor fi descalificati ofertantii care figureaza cu obligatii de plata restante sau prezinta certificate care nu sunt valabile.- cazier fiscal, in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Nota: vor fi descalificati ofertantii care figureaz auc fapte in cazierul fiscal sau care prezinta documente care nu sunt valabile.Observatie: persoanele fizice / juridice straine prezinta documentele solicitate sau echivalente in traducere legalizata in limba romana.In conformitate cu art.11 (4) din HG 925/2006, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor.Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc prezentarea, inainte de trasnmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentelor pentru conformitate. - certificat constatator emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor de catre Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri si in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se aflta in iacapacitate de plata, in original, in copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul";
- documente care atesta statutul de IMM, daca este cazul;Observatie: persoanele fizice / juridice straine prezinta documentele solicitate sau echivalente in traducere legalizata in limba romana.In conformitate cu art.11 (4) din HG 925/2006, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor.Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc prezentarea, inainte de trasnmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentelor pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - cifra de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiati prin completarea fisei de informatii generale, in original;
- bilantul contabil pe ultimii 3 ani incheiati vizat si inregistrat la organele competente, in copie lizibila cu mentiunea "confom cu originalul" sau orice alte documente echivalente in situatia in care ofertantul, din motive justificate corespunzator, nu poate prezenta bilanturile solicitate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, in original;
- prezentarea efectuarii de livrari de produse similare in valoare de minim 132.000 lei fara TVA.In sustinerea experientei similare ofertantul va prezenta minim un document / o certificare / o recomandare de la beneficiarul livrarii (in original , in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul")- conformitatea produselor oferite: declaratii de conformitate CE a produselor oferite, emise de organisme abilitate de lege in conformitate cu prev art.188 alin.1 lit.d din oUG 34/2006 ISO 9001 sau echivalent - sistem de management a calitatii, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 11:26