Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare rechizite pentru MFP, ANAF si CNP, membre ale asociatiei de autoritati contractante


Detaliu pentru invitatia numarul 355798
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Finantelor Publice
Numar invitatie: 355798/14.11.2013
Denumire contract: Furnizare rechizite pentru MFP, ANAF si CNP, membre ale asociatiei de autoritati contractante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Finantelor PubliceCod fiscal: 4221306, Adresa: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 3199759/2491/2344, Fax: +40 3199862
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 212262491, fax: +40 213165758, persoana de contact: Raluca Alexe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Bucuresti, Romania cam. 252A et. mezanin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare rechizite pentru MFP, ANAF si CNP, membre ale asociatiei de autoritati contractante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare rechizite pentru cele trei autoritati contractante, membre ale asocierii contractante conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 30197000-6 - Articole marunte de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 349, 344 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea fiecarui lot. Modul de constituire a garantiei de participare: INSTRUMENT DE GARANTARE emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, de ex: scrisoare de garantie bancara sau ORDIN DE PLATA. Cont virament garantie de participare (pentru OP): RO06TREZ7005005XXX000153 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti. Garantia de participare se va constitui in favoarea MFP. IMM-urile au posibilitatea constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere in acest sens, semnata si parafata de reprezentantul legal. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro (sau alta valuta) se va face la cursul BNR din data anteriora datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile lucratoare. In cazul in care se vor depune contestatii iar acestea vor fi respinse de CNSC se vor retine contestatorului din garantia de participare sumele calculate in conformitate cu art.278 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, suma ce se va raporta la valoarea estimata a fiecarui lot.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA. Constituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si va deveni anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator.Incadrarea ofertantului sau, dupa caz, a eventualului tert sustinator in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, pentru art. 181 lit. a), c1) si d).Documentele solicitate in vederea demonstrarii indeplinirii cerintei: Se va prezenta un Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, eliberat de autoritatea competenta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta un Certificat fiscal pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea competenta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Incadrarea operatorului economic in situatia prevazuta la art. 181 sau dupa caz, tertului sustinator in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, completata de fiecare asociat (in cazul unei asocieri de operatori economici), cat si de eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoanele cu functie de decizie sunt: MFPBADEA Ciprian-Sebastian - Secretar GeneralCAZACU Corneliu - Secretar General AdjunctALEXANDRU Lacramioara - Director General DGEMACAU Angelica - Director General Adjunct DGEMOISE Daniela - Sef Serviciu DGEGHEORGHE Madalina - Director General al DGJANAFGelu - Stefan Diaconu - PresedinteOctavian Teodor Deaconu - Secretar GeneralNarcisa Stefania Bradeanu - Director General DGBCPaul Soviani - Director General Adjunct DGBCLacramioara Golban - Sef Birou DGBCAnamaria Danalache - Consilier Superior DGBCFlorina Lucretia Pasca - Sef Serviciu DGBCToma Costreie - Director General DGJLuiza Magdalena Geambasu - Director General Adjunct DGJGheorghe Gachi - Director General DGIAPSIElena Giorgiana Nicoleta Hagi - Nicovici - Director General Adjunct DGIAPSITeodor Stan - Sef Serviciu DGIAPSIVascan Ioana - Expert Principal DGIAPSICNPIon Ghizdeanu - PresedinteAdrian Gorun - Secretar GeneralSerban Nastase - DirectorAlexandru Rosu - ExpertAndreea Turcea - Consilier Juridic5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuire 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.2.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declaratia privind media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Valorile cifrei de afaceri vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare din ultimii 3 ani, calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.Valorile experientei similare vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2013 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer