Achizitie publica - Furnizare robinete de trecere
Detaliu pentru invitatia numarul 341899
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341899/19.01.2013
Denumire contract: Furnizare robinete de trecere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Somes S.A.Cod fiscal: R 201217, Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264430050, Fax: +40 264430886
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264430050, fax: +40 264430886, persoana de contact: Gabriela.Gabor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ediul S.C. Compania de Apa Somes S.A., B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Cluj-Napoca. etaj 1, camera 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare robinete de trecere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Robinetele de trecere sunt utilizate in cadrul interventiilor accidentale la retelele de distributie a apei, de pe razele judetelor Cluj si Salaj.
II.1.6) CPV: 44411100-5 - Robinete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 481, 339 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 9.626 lei. Echivalenta in valuta a valorii exprimate in lei se va determina corespunzator cursului stabilit de BNR la data a publicarii invitatiei de participare in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: a) virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28 RNCB 0106 0007 6744 0001 deschis la BCR filiala Cluj-Napoca; b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr.2. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM), prezentand in acest sens , ,Declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, ,(Formularul nr.13). Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse.Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea acordului-cadru, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertelor. Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii, ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art. 88, alin. (4) din H.G.nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Formularul nr.4Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG.34/2006 a operatorului economic/tertului sustinator(Formularul nr.6)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006 a operatorului economic/tertului sustinator(Formularul nr.7)Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta.(Formularul nr.8).Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.9).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de incheiere a acordului-cadru de furnizare care are ca obiect, , Robinete de trecere, , sunt: Dorin Ciataras, Rodica Filip, Calin Neamtu, Doina Ivan, Maria Calatan, Gabriela Gabor.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele prevazute la III.2.1.a).Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara si/sau tehnica si profesionala a unui tert sustinator, atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, 181( lit.a, c1 si d) si art. 69^1 din OUG34/2006.In acest sens tertul sustinator va prezenta: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG.34/2006(Formularul nr.6)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006 (Formularul nr.7)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.9). Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul acordului-cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertei.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada ca, in ultimii trei ani a livrat produse similare, in valoare de minim 120.000 lei.Ofertantul va prezenta urmatoarele: Formularului nr.11(Declaratia privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani)care sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati(conf. prevederilor O.U.G.34/2006, art.188, pct.(1), lit.a)).Livrarile de produse se confirma prin prezentarea de documente/contracte/procese verbale de receptie in vederea demonstrarii experientei similare( conf. prevederilor Ord A.N.R.M.A.P.509/2011).Daca un grup de operatori depun oferta comuna, atunci cerinta va fi indeplinita, prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a avea obligatia legalizarii acestei asocieri.Legalizarea asocierii se va face daca oferta comuna este declarata castigatoare. Ofertantul va prezenta Formularul nr.5 (Acord de asociere). Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii corespunzator activitatilor aferente obiectului acordului-cadru (Certificat ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere aofertelor, sau orice alt document in care se mentioneaza ca auditul dede certificare a fost finalizat, urmand ca ofertantul sa primeasca in curand certificarea propriuzisa)conform prevederilor art.193 din O.U.G. 34/2006).In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.01.2013 10:39