Achizitie publica - Furnizare rumegus la centrala termica pe baza de rumegus in orasul Vlahita, judetul Harghita
Detaliu pentru invitatia numarul 348261
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348261/10.06.2013
Denumire contract: Furnizare rumegus la centrala termica pe baza de rumegus in orasul Vlahita, judetul Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL VLAHITACod fiscal: 4245224, Adresa: Turnatorilor 20, Vlahita, Telefon: +40 0266246634, Fax: +40 0266246635
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Turnatorilor nr. 20, Vlahita, Judetul Harghita, Romania, cod postal: 535800, telefon: +40 0266246634, fax: +40 0266246635, persoana de contact: Rus Sandor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Turnatorilor nr. 20, Vlahita, Judetul Harghita, Romania, cod postal: 535800, telefon: +40 0266246634, fax: +40 0266246635
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare rumegus la centrala termica pe baza de rumegus in orasul Vlahita, judetul Harghita
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitii furnizare rumegus si tocatura lemnoasa. Furnizare rumegus si deseuri de lemne (tocatura lemnoasa) pentru Centrala termica pe baza de rumegus - Orasul Vlahita, jud. Harghita. Cantitate totala: 12000 mc din care 8000 mc tocatura lemnoasa si 4000 mc rumegus.Pentru atribuirea contractului ?Furnizare rumegus pentru Centrala termica pe baza de rumegus- Orasul Vlahita, jud. Harghita? se solicita urmatoarele: - rumegusul sa aiba continut scazut de umiditate -sa nu fie mai mare de 50 %.- marimea deseurilor lemnoase in tocatura sa nu fie mai mare de 3 x 2 cm.- rumegusul sa nu contina aditivi sau componente de baza substante chimice, trebuie sa provina din produse naturale netratate.Plata produselor furnizate conform graficului se va efectua incepand cu Trimestrul IV a anului curent, in baza procesului verbal semnat de ambele parti (furnizor si achizitor).
II.1.6) CPV: 03417100-7 - Rumegus (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 399, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie in conformitate cu art.85 si urm. din H.G. nr.925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, pana cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta.Cuantumul GP este 3.995 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Contul in care se va depune GP este: Cont: RO44TREZ3525006XXX002565 ?deschis la Trezoreria Odorheiu Secuiesc.d) In cazul asociatiilor, garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.e) GP nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.f) Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM, respectiv dovada privind nr. de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an(unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului nr. 13(Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM) completat, formular In concordanta cu prevederile actului normativ specificat.g)Pentru a putea beneficia de prevederile art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, In cazul asociatiilor, este necesar ca toti asociatii si subcontractantii sa faca dovada ca reprezinta o Intreprindere mica sau mijlocie, prin atasarea Formularului nr. 13(Declaratie privind incadrarea in IMM)completat.In cazul in care se constituie GP in alta moneda decat in lei aceasta se va evalua unitar leu/alta valuta la BNR.Data la care se va face echivalenta cursului de schimb valutar va fi data publicarii anuntului cererii de oferta pe SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va atasa Declaratia privind situatia personala a operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 180 si 181, respectiv art. 69^ din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de furnizare publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Fiecare ofertant se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012). Aceasta Declaratie -?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- se va intocmi conform modelului prevazut in Anexa din Ordinul ANRMAP nr. 314/2010.1. Se va completa si atasa Formularul nr. 1, respectiv Formularul nr. 23(Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, respectiv Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006) - in original;2.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in original.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Certificatele fiscale se solicita de la operatorii economici (firme) si/sau administratori/actionari (nu si de la restul persoanelor angajate) pentru situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei de depunere a ofertei.In conformitate cu prevederile legale (Art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011): Depunerea documentelor este permis in oricare dintre formele: -original, -copie legalizata, -copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original sau copii legalizate, valabile la data depunerii ofertelor.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local, vor fi descalificate/respinse.Conform Ordinului nr. 170/2012, in aplicarea prevederilor art. 691 din ordonanta de urgenta persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei in cauza, astfel in cazul orasului Vlahita, ca autoritate contractanta mentionam numele si prenumele persoanelor ce detin functii de decizie dupa cum urmeaza: RUS Sandor, MOLNAR Tibor, VENCZEL Attila, BIRO Veronika, PETO Csaba, ANDRAS Attila, FULEI Attila, GALL Zakarias, HATOS Katalin, IMECS-GALL Izabella, SIMO Ibolya, MARTON Gabor, MATHE Stefan, SANDOR Lajos, HATOS Maria Magdolna, LORINCZ Arpad Istvan, LADO Alfred Albert, FEKETE-BARTOS Kinga, PAL Csaba. Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, -informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor ? in original.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2013 20:06