Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare saboti de franare pentru vagoane si locomotive LDH 450 CP


Detaliu pentru invitatia numarul 339838
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Numar invitatie: 339838/21.11.2012
Denumire contract: furnizare saboti de franare pentru vagoane si locomotive LDH 450 CP
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA A HUILEI SACod fiscal: R2135187, Adresa: Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Telefon: 0254506151, Fax: 0254506157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 0254506151, fax: +40 0254506157, persoana de contact: Victor Utu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul CNH SA Petrosani, strada Timisoara, nr. 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare saboti de franare pentru vagoane si locomotive LDH 450 CP
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sabotii de franare tip EM Lonea se utilizeaza la echiparea vagonului tip 22 tone (8 saboti/vagon) si a locomotivei LDH 450 CP (8 saboti/locomotiva).
II.1.6) CPV: 34600000-3 - Locomotive si materiale rulante feroviare si piese (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 29, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este obligatorie. Valoarea garantiei de participare este: 599 lei. Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor Modalitati de constituire: a) virament bancar, in contul nr. RO66RNCB0165020174910023 BCR Petrosani b)instrument de garantare, emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari, in original, in cuantumul si pe perioada de valabilitate prev. mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conf. art.86 alin.(3) din HG925/2006 (formular1-model scrisoare bancara). c)in numerar, prin depunere la casieria CNH SA. Pentru IMM-uri: daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de participare. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in oricare din urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei . Restituirea garantiei de participare se face cf. perevederilor art.88 din HG nr.925/2006. Val.estimativa a contractului fiind sub pragul valoric de la art.278^1 alin.1 lit.a din OUG 34/2006, prevederile acestui articol nu se aplica.Pt.garantii in alta moneda, data la care se face echivalenta leu/alta valuta: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
reprezinta 5% din valoarea contractului fara TVA. Per.de valabilitate a GBE va fi cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indepl.a contract.Modul de constit.a GBE este sub forma: a)unui instrument de garantare emis in cond. legi de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.Instrument.de garantare trebuie sa prev.daca plata garant.se va exec.conditionat sau neconditionat, conf.preved art.86 al(3)din HG925/2006; formular 15-model scris.bancara; b)in numerar, prin depunere la casieria CNH-SA, daca GBE este redusa ca val.c)daca partile convin, GBE se poate constit.si prin retineri succesive din sumele datorate ptr.fact.partiale, cf.art.90 alin.3 din HG 925/2006 modificat prin HG 1045/2011.GBE trebuie sa fie irevocabila.Modalitatea de restituire a GBE: in conf.cu prev.art.92 al(1) din HG.925/2006.IMM-urile daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Lg.346/2004, depunand decl.cf.anexei nr.1sau 2 la lege, pot beneficia de reducere cu 50% la criteriul GBE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1;Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art.180 din OUG34/2006.(Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu formularul 2;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.);2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG nr. 34/2006(Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu formularul3.1.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG nr. 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Nu se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.).3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr. 34/2006(Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.691 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul 3.2;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduri de atribuire, este :1. Director General ? Ing. Dragoi Nicolae ;2. Director Tehnic ? Ing. Nicolescu Cristian ;3. Director Ecomic ? Ec. Popescu Verginica;4. Director Comercial ? Dr.Ing. Suciu Adrian ;5. Ing. Sef Electromecanic? Ing. Popescu Alexandru;6. Sef Serv. FCIT ? ec. Palanceanu Carmen;7. Sef Serv. APMD ? Ing. Utu Victor;8) Sef Serv. METMI ? Ing. Teslici FlorinAvizeaza: Serv. LC Juridic din cadrul CNH SAIntocmeste: Serv. APMD;4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta , conform Ordinului 314/12.10.2010(Certificat de participare la procedura completat in conformitate cu formularul 4).5.Acord de asociere (numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie)Acord de asociere incheiat in vederea participarii la procedura completat in conformitate cu formularul 5.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna , fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a cntractului.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, cerintele de participare prevazute la Cap.III.2.1, a), III.2.1, b) si III.2.4. se vor demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. Situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere) Cerintele trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare semnatar al acordului de asociere pentru partea din contract care o realizeaza. .5.Delaratie privind calitatea de participant la procedura (Declaratie pe propria raspundere, privind calitatea de participant la procedura , completata in conformitate cu formularul 6.). Pentru persoane juridice si fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" ? ofertantii isi asuma, pe proprie raspundere, faptul ca informatiile sunt reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documente emise conform prevederilor legale din tara in care ofertentul este rezident (de ex certificate de inregistrare fiscala in scopuri de TVA in tara unde este rezident si/sau certificate de rezidenta fiscala). Documentele vor fi prezentate in limba straina in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traduceri autorizate/legalizate in limba romana ? in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la data de 31.12.2011, Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o terta persoana, daca e cazul, prin angajament ferm incheiat in forma autentica
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati ontractante sau clienti privati, Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului de o terta persoana, daca e cazul , prin angajament ferm incheiat in forma autentica Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001, sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer