Achizitie publica - FURNIZARE SACI PLASTIFIATI D.S.PRAHOVA
Detaliu pentru invitatia numarul 331841
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331841/17.07.2012
Denumire contract: FURNIZARE SACI PLASTIFIATID.S.PRAHOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Prin Directia Silvica Prahova, str.Iuliu Maniu, nr.3, Ploiesti, Romania, cod postal: 100143, telefon: +40 0244594706, fax: +40 0244595836, persoana de contact: Compartiment Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Prahova, str.Iuliu Maniu, nr.3, Ploiesti, Jud.Prahova, cod postal: 100143
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE SACI PLASTIFIATID.S.PRAHOVA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE SACI PLASTIFIATI
II.1.6) CPV: 18937000-6 - Saci de ambalaj (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 187.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 303 leiMod de constituire : -Numerar la caseria Directiei Silvice Prahova , -Prin virament bancar in contul RO53BRDE 300 SV 2110 6963000 deschis la BRD Ploiesti, -sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la dataprevazuta ca termen limita de depunere a ofertelor. Daca este cazul se va prezenta Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, intocmita conform LEGE Nr. 346 din 14 iulie 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, la vedere , daca este cazul, pentru constiturea a numai 50% din garantia de participare .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonata de urgenta a Guvernului nr.34, aprobapa prin legea nr. 337-2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Formularul 1 din Sectiunea Formulare , completat , semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Cerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonata de urgenta a Guvernului nr.34, aprobapa prin legea nr. 337-2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Formularul 2 din Sectiunea Formulare , completat , semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va prezenta Formularul 3 din Sectiunea Formulare , completat , semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Cerinta nr. 4 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din Ordonata de urgenta a Guvernului nr.34, aprobapa prin legea nr. 337-2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Formularul 4 din Sectiunea Formulare , completat , semnat si stampilat de catrereprezentantul legal al operatorului economic si dupa caz si de subcontractant si de tertul sustinator. Persoanele cu functii de decizie din cadrul Directiei Silvice Prahova, implicate in derularea procedurii si cele care aproba fondurile necesare finantarii contractului: Ciomag Dragos, Radu Elvira, Vintila Sorin, Popescu Alin, Udroiu Claudiu, Kissinger Ady . Se va prezenta Certificat constatator eliberat de ONRC cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, certificat , , conform cu originalul?? sau in original, sau copie legalizata. Din acest cerificat trebuie sa rezulte faptul ca operatorii economici au in domeniu de activitate comercializarea produselor ce fac obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata la prezenta invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 15:29