Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare salopete tip minier subteran sisalopete tip minier suprafata


Detaliu pentru invitatia numarul 351478
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA DE INCHIDERI MINE VALEA JIULUI SA
Numar invitatie: 351478/31.07.2013
Denumire contract: furnizare salopete tip minier subteran sisalopete tip minier suprafata
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA DE INCHIDERI MINE VALEA JIULUI SACod fiscal: RO30859649, Adresa: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 0254506110, Fax: +40 0254506135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mihai Viteazu, nr.2, et.II, jud Hunedoara, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 0254506110, fax: +40 0254506135, persoana de contact: DANA SIMONA MIREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SNIMVJ SA Petrosani, str. Mihai Viteazu, nr.3, et.II, 332014, jud hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare salopete tip minier subteran sisalopete tip minier suprafata
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1-salopete tip minier subteran.Val.min: 91.800 lei iar val.max.183.600 lei;Lot 2-salopete tip minier suprafa?a.Val.min: 8.225 lei iar val.max.16.450 lei;Valoarea minima/lot a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) iar valoarea maxima/lot reprezinta valoarea estimata/lot ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Conf. art.6 alin.3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) CPV: 35113400-3 - Imbracaminte de protectie si de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 025 - 200, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este obligatorie.Valoarea garantiei de participare este: Lot 1 ? 1.337 lei;Lot 2 - 123 lei.Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorModalitati de constituire (pentru garantii in valuta data echivalentei in lei: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor la cursul de schimb al BNR).a) virament bancar, in contul nr. RO14RNCB0165130168580006 deschis la BCR Petrosanib) instrument de garantare, emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari, in original. Daca documentul este emis de o banca sau o soc. de asigurari din strainatate, se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata. ( formular 1 ? model de scrisoare de garantie de participare )c) in numerar, prin depunere la casieria SNIMVJ SA .pentru IMM-uri: daca dovedescca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de participare. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Dovadaconstituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in oricare din urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei ?i, oricum , nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei .Restituirea garantiei de participare se face cf. prevederilor art. 88 din HG nr. 925/2006, coroborat cu preved. art. 278.1 alin.2 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA.Modalitatile de constituire sunt: a) instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari ? in original, ce devine anexa la contract. Valabilitatea trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului.( formular 15 ? model scrisoare de garantie de buna executie )b) daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale ? cf. art.90 alin. 3 din HG 925/2006modificat prin HG 1045/2011pentru IMM-uri : daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau la 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratieprivind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006-secompleteaza conform formularului 2Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.180 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006-se completeaza conform formularului 3.1.(Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat)Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat, daca este cazul.Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul ? se completeaza conform formularului 3.2., declaratia privind neincadrarea in situatiile de la art.181 lit. a, c^1 si ddin OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006-se completeaza conform formularului 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1. Ing. Dragoescu Petru2. Ing. Nicolescu Cristian3. Ec. Straut Delia4. Ing. Dragulescu Florica5. Ing. Abraham Beatrice6. Ing. Ghicajanu Nicolaie7. Ing. Popescu Alexandru8. Ing. Ibanescu Ion9. Ing. Mirea Dana10. Ec. Borca Simona11. Ing. Stancu Viorel12. Ing. Holingher Sorina13. Ing. Radescu Nicolae14. Ing. Sienerth Ion Valter15. Ing. Boteanu Daniel16. Ing. Bogdan Emil17. Jr. Colda VeronicaValoarea necesara finantarii acestui contract de achizitie publica a fost aprobata de directorul economic al SNIMVJ SA.Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art. 69.1din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator sau de subcontractanti - daca este cazul.4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta-potrivit Ordinului ANRMAP nr. 314/2010se completeaza conform formularului 55.Acord de asociere ? numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie-se completeaza conform formularului 6Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea. Asociatii vor desemna un lider de asociatie.In cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la Situatia personala (III.2.1.a), la Capacitatea de exercitare a act.profesionale (III.2.1.b) si la Standarde de asigurare a calitatii (III.2.4), pentru partea din contract pe care o realizeaza.Capacitatea economica si financiara (III.2.2)si Capacitatea tehnica si profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie -se completeaza conform formularului 7 Pentru persoane juridice si fizice romane1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantii isi asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduceri autorizate in limba romanaIn etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la data de 31.12.2012, 2. Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o terta persoana, prin prezentarea angajamentului ferm? daca e cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, 2. Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului de o terta persoana prin prezentarea angajamentului ferm ? daca e cazul, 3.Ptr. lot 1: Documente care certifica faptul ca produsul salopete tip minier subteran poate fi utilizat in medii poten?ial explozive.In acest sens, vor fi prezentate: a)Declara?ie de conformitate EC de tipb) Certificat, emis de un organism notificat, care atesta conformitatea cu standardele romane ?i/sau cu standardele na?ionaleale statelor membre ale UE, care adopta standarde europene armonizate - Documente care certifica faptul ca produsul salopete tip minier subteran poate fi utilizat in medii poten?ial explozive. In acest sens, conform prev.art.9 (2) din HG 115/2004, vor fi prezentate: a) Declara?ie de conformitate EC de tip conform prev.art.16 din HG 115/2004;b) Certificat, emis de un organism notificat, care atesta conformitatea cu standardele romane ?i/sau cu standardele na?ionaleale statelor membre ale UE, care adopta standarde europene armonizate, evaluata prin examinarea EC de tip, potrivit art.20(1) ?i 21 (2) din HG 115/2004., 4.Ptr. lot.2: Declaratie de conformitate EC pentru produsul salopete tip minier suprafa?a- in conformitate cu cerin?ele art.9(1) din HG 115/2004 ofertantul va prezenta ?i declara?ia de conformitate ECconform prevederilor art.16 din HG 115/2004. Men?ionam faptul ca produsul nu este destinat utilizarii in atmosfere poten?ial explozive., 5. Prezentare de mostre - 1 buc/lotMostra este necesara in vederea dovedirii capacita?ii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei. 1. Respectarea standardului european de calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent - prezentarea de documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea managementului sistemului calitatii (ISO 9001:2008 sau echivalent), conform cerin?elor art. 176 lit e din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2013 07:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer