Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare saltele pneumatice pentru spital - Sectia ATI


Detaliu pentru invitatia numarul 339022
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spital Clinic Judetean de Urgenta Arad
Numar invitatie: 339022/08.11.2012
Denumire contract: Furnizare saltele pneumatice pentru spital - Sectia ATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta AradCod fiscal: 3519879, Adresa: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Arad, Telefon: +40 257211233, Fax: +40 257211233
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P. (www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare saltele pneumatice pentru spital - Sectia ATI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare saltele pneumatice pentru spital - Sectia ATI, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 39522510-5 - Saltele pneumatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1% din valoarea estimata, adica 84 lei . - reducere 50% pentru IMM-uri, adica 42 lei (cf. Legii 346/2004 actualizata)? se va prezenta o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM - (formular 9)Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile, incepand de la termenul limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Conform art 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: (1) Garantia de participare se constituie prin -Ordin de plata vizat de banca sau fila CEC, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care seprezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.(3)Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. - cont pentru depunere garantie de participare este: RO26TREZ0215006XXX016233, deschis la Trezoreria Municipiului Arad, Cod Fiscal 3519879. Modalitati de retinere: cf. art. 87 din HG 925/2006 actualizata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul contractului fara TVA. Modul const. garantiei de buna exec.: -prin virament in contul SCJU Arad, deschis la Trezoreria Mun.Arad, RO26TREZ0215006XXX016233; Cod fiscal 3519879 - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - retineri succesive din sumele datorate din facturi partiale cf. Art 90alin 3 din HG 925/2006 actualizata.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie a produselor conf art 92. ali.1) din HG 925/2006 actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.DECLARARTIE PRIVIND ELIGIBILITATEA - FORMULAR NR. 22. DECLARARTIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 ? FORMULAR NR.33.DECLARARTIE PRIVIND PARTICIPAREA CU OFERTA INDEPENDENTA ? FORMULAR NR.84.DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA- FORMULAR NR.45.DECLARATIE PRIVIND NEICADRAREA IN SITUATIA PREVAZUTA LA ART.69?ยน- FORMULAR NR.10. Persoanele ce detin functie dedecizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dr. Olariu Teodora - manager, Ec. Popa Nicolina - director financiar contabil, Dr. Wiener Adrian-Director Medical, As. Balan Mirela-director de ingrijiri, Ec. Grat Ioan-birou achizitii, Ec Petcov Slagean- birou achizitii.6.Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si cel consolidat. Persoanele juridice romane trebuie saprezinte: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local.-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetulconsolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice -certificatele fiscale vor prezenta situatiadatoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoarepentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Pentrua fi valabile certificatele solicitate trebuiesc a fi prezentate in original sau copie conform cu originalul , insotite de traducerea autorizata in limba romana - legalizate, sa fie in termen de valabilitate . Ofertantii care prin certificatele depuse au datorii la stat si nu fac dovadaunor inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente conform Art.9. Alin.1, din Ord.509/2011, ofertele depuse vor fi considerate inancceptabile cf art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006. Persoane juridice romaneCerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: Se vor prezenta urmatoarele in oricare din forme: original; copie legalizata; copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in Codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Nota: - Ofertantului clasat peprimul loc, dupa etapa de evaluare a ofertelor, i se vor solicita pentru conformitate documentele solicitate la pct.III.2.1.b) in original sau copie legalizata?Persoane juridice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitateaeconomica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va calculacorespunzator perioadei efective de activitate.In cazulasocierii, in scopul depunerii ofertei comune, acest document va ficompletat de toti membrii asociatiei respective
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Descrieri, cataloage cu fotografii color a produselor ce urmeaza sa fie livrate, a caror autenticitate trebuie sa poate fi demonstrata daca se solicita acest lucru. ISO 9001 ? sistemul de management al calitatii sau echivalentPrezentarea ? Certificatului de implementare a sistemului de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer