Achizitie publica - Furnizare sare gema industriala (pentru drumuri), vrac, granulatia 0 ? 4 mm, loco beneficiar.
Detaliu pentru invitatia numarul 335882
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335882/21.09.2012
Denumire contract: Furnizare sare gema industriala (pentru drumuri), vrac, granulatia 0 ? 4 mm, loco beneficiar.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BDUL 1 MAI NR.6, SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783, persoana de contact: ing.Atitienei Iulian-Birou Investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BDUL 1 MAI NR.6, SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare sare gema industriala (pentru drumuri), vrac, granulatia 0 ? 4 mm, loco beneficiar.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sare gema industriala pentru drumuri, vrac, granulatia 0 - 4 mm, loco beneficiar, necesara pentru pregatirea materialului antiderapantsi la dezghetarea drumurilor auto forestieredin raza Directiei Silvice Suceava, in perioada de iarna 2012-2013
II.1.6) CPV: 34927100-2 - Sare industriala pentru deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 187, 729 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar (cont deschis la BRD-Suceava, cod IBAN-RO41BRDE340SV10287103400) sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Aceasta reprezinta 2%, din valoarea maxima alocata pentru fiecare lot in parte.Cuantumul total al garantiei de participare la licitatie este de: 3.754, 58 lei.Cuantumul garantiei de participare la licitatie pe loturi este prezentata in Anexa B.Cuantumul garantiei de participare la licitatie se va constitui numai pentru lotul/loturile pentru care ofertantul intentioneaza sa depuna oferta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare : - conform prevederea art. 90 alin. (1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.-5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA) . Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din OUG 34/2006);Contractantulare obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAPSe va completa si depune Formularul F3 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire .Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabilaCerinta nr. 2Declaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).Persoane cu functii de decizie din cadrul RNP ? Romsilva (dir. Gen. ing. Adam Craciunescu, dir. Ec. Ec. Gata Gabriela, dir. Impaduriri dezvoltare ing. Liviu Pavel, dir. Commercial Mohanu Gheorghe, dir. FF ing. Sabin Bratu, dir. Cai de rasa ing. Barta Robert) si DS Suceava ( ing. Sorin Ciobanu ? director, ing. Valerian Solovastru ? director ethnic, ec. Vasile Rusu ? dir. Ecomonic, ing. George Celsie ? dir. Commercial, jr. Aftanasie Tironeac ? jurist DS Suceava, ing. Iulian Atitienei ? resp. DF DS Suceava, ing. Constantin lazar ? resp. achizitii DS Suceava)Se va completa si depune FormularulF4 din SectiuneaFormularea prezentei documentatii de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 3Declaratie privind eligibilitateaSe va completa si depune Formularul 12 A din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Certificatde atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetarCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Se va prezenta si depune -confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Informatii privind asocierea Cerinta nr. 1Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate solicitate prin prezenta documentatie de atribuire - respectiv cod CAEN: Cod 0893 -Extractia sarii, sauCod 4675 ? Comert cu ridicata al produselor chimice, sauCod 4941 ? Transporturi rutiere de marfuriSe va prezenta si depune Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor ? in oricare din formele: in original, copie legalizata, copie lizibila si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate, extractia sarii, comertul cu ridicata al produselor chimice sau transporturi rutiere de marfuri.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri globalaCerinta minima obligatorie: Cifra medieglobala anuala de afaceri din cel mult ultimii trei ani, trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea in lei a lotului sau a sumei loturilor pentru care depune oferta.Valoarea loturilor este prezentata in tabelul de mai jos: Lot Cant. Valoare(to) totalaNr. Denumire(estimata)(lei)0 1 2 31 Brosteni 50 183832 Crucea 50 162833 Vatra Dornei I 60 201004 Vatra Dornei II, Dorna Candrenilor 60 214995 Iacobeni, Carlibaba 50 180626 Breaza 20 67127 Pojorata, Moldovita 60 212548 Vama 40 130979 Frasin 30 949010 Stulpicani, Gura Humorului, Solca, Marginea, Adancata, Patrauti 18 637611 Putna, Falcau, Brodina 33 1267112 Malini, Rasca 48 1588413 Falticeni, Dolhasca 25.5 7918Total DS Suceava 544.5 187729, Se va completa si depune: Formularul B din sectiunea FORMULARE - in originalSe va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31 decembrie al fiecarui an., Bilantul contabil la31.12 2011Se va prezenta si depune: Bilantul contabil la31.12 2011 , vizat si inregistrat de organele competente sau dupa caz, (copie certificata de ofertant pe propria raspundere);Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei ) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) au livratproduse similare celor solicitate prin documentatia de atribuire.Ofertantii trebuie sa faca dovada livrarii de produse similare, in valoare egala sau mai mare decat valoarea in lei a lotului sau a sumei loturilor la care depune oferta.Se va completa si depune: Formularul 12 D, din sectiunea FORMULARE, Se vor prezenta si depune : Formularul E din sectiunea Formulare.FormularulE va fi insotitde documente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate ca si cerinta minima obligatorie: copii dupa contracte derulate (se vor prezenta parti relevante, nu integral), toate acestea prezentate in copie certificata ?conform cu originalul?, purtand stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic precum si recomandari din partea clientului privat beneficiar /documente constatatoare dinpartea autoritatii contractante., Nota: ii. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta contractul de subcontractare din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si valoarea aferenta acesteia;iii. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, numarul zilelor de lucru, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi;Recomandarile / contractele / aferente furnizarilor de produse similare in afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minimaobligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice etc. de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare., Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare sare gema industriala pentru drumuri vrac.Se va completa si depune: Formularul 12 H din sectiunea FORMULAREPrezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Cerinta nr. 1Certificare ISO 9001:2008, Se vor prezenta si depune documente emise de organisme acreditate care confirma Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 (sau echivalent) laofertant, cu aplicabilitate la codul CAEN solicitat.Se va prezent Certificatul ISO 9001 sau echivalent, in copie cu mentiune ?Conform cu originalul? semnata si stampilata.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Nota : Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Se acorda punctajul maxim pentru pretul cel mai mic ?Pmin al ofertei;Pentru alt pret ? Pn, punctajul se calculeaza dupa formula: P = (Pmin / Pn) × 85
termen de livrare de la primirea comenzii
15
Descriere: Pentru termenul de livrare cel mai scurt? Tmin se acorda punctajul maxim.Pentru alt termen de livrare - Tn se calculeaza punctajul astfel: T = (Tmin / Tn) ×15.Termen minim de livrare-12 ore, Termen maxim de livrare-48 de ore Nota: sub termenul minim de livrare ofertele nu vor fi punctate suplimentar iar peste termenul maxim vor fi declarate neconforme
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2012 15:08