Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare sare gema pentru efectivele de vanat


Detaliu pentru invitatia numarul 331303
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 331303/09.07.2012
Denumire contract: furnizare sare gema pentru efectivele de vanat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BDUL 1 MAI NR.6, SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783, persoana de contact: Birou Vanatoare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Suceava BDUL 1 MAI NR.6, SUCEAVA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare sare gema pentru efectivele de vanat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarea de sare gema pentru efectivele de vanat
II.1.6) CPV: 14410000-8 - Sare gema (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 61, 740 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 1234 lei.Modul de constituire: virament bancar/instrument de garantare emis inconditiile legii de o societatebancara/societate de asigurari, in original la sediul autoritatii contractante delegate (garantia sa fie irevocabila); OP(cont deschis laBRDSuceavacod IBANRO41BRDE340SV10287103400 ;cod fiscal RO 1590120) confirmat de banca; depunerea sumei la casieria unitatii, dacavaloarea acesteia este mai mica sau egala cu 5.000lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% se poate constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari. - prin ordin de plata (cont deschis laBRD-Suceava cod IBAN RO41BRDE340SV10287103400) -prin depunerea in numerar la casieria unitatii a contravalorii acesteia, in situatia in care valoarea acesteia este mai mica sau egala cu 5.000lei. c) Garantia de buna executie va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumateprin contract , daca nu au fost ridicate pana la aceasta data pretentii asupra acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul nr. 314/2010, emis deA.N.R.M.A.P.? (Formularul F3 din Anexa Formulare) - Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 12A din Anexa Formulare); - Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formularul nr.12B.1 din Anexa Formulare); - Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006; (Formularulnr.12B. 2 din Anexa Formulare). Persoanele cu functie de decizie in cadrul DirectieiSilvice Suceava: Ing.Sorin Ciobanu-director, Ec.Vasile Rusu-director economic, Ing.Valerian Solovastru-director tehnic, Ing.George Celsiedirector comercial, ing. Tomniuc Cristian-birou vanatoare, Jr.Tironeac Aftanasie-sef birou juridic, Ing.Lazar Constantin responsabil achizitii- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.12C din Anexa Formulare); Pentru persoane juridice/fizice romane -certificat de atestare fiscala privind impozitele, taxele catre stat precum si contributiile de asigurari sociale de stat, emis de DGFP, care saprezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii care prezinta certificatul fiscal cu datoriineesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea contractului. In masura in care operatorii economici prezintainlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta esteconsiderata ca fiind indeplinita. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local), din care sa rezulteindeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Ofertantii care prezinta certificatul cu datoriineesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea contractului. In masura in care operatorii economici prezintainlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta esteconsiderata ca fiind indeplinita. Certificat de cazier fiscal ? eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa rezulte ca ofertantul nua savarsit fapte sanctionate de legile financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplinafinanciara.Certificat de cazier judiciar pentru societate si certificat de cazier judiciar pentru administratorul societatii.Pentru persoanejuridice/fizice straine: declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatul de atestarefiscala solicitat. Prezentarea acestor documente la data si ora limita de deschidere a ofertelor reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsalor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Persoane juridice/fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are inobiectul de activitate CODUL CAEN - cu relevanta la specificul contractuluiPersoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in carecandidatul/ofertantul este rezident.Prezentarea acestor documente la data si ora limita de deschidere a ofertelor reprezinta o cerinta minimaobligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia incare a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind medie cifrei de afaceri globala, Se va complete si depune formularul B din sectiuneaFORMULARE-in original Se va prezenta si depune: oricedocumente relevante ale operatorilor economici din care sarezulte cifra de afacere a anului 2009, 2010, 2011 (bilantulcontabil sau altedocumente relevante).Prezentarea acestor documentereprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce larespingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei aniCompletarea Formularului nr. 12 D din Anexa Formulare. Prezentareaacestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iarlipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr.2 Declaratie pe propria raspundere referitoare lautilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare, Completarea Formularului nr. 12 H din Anexa Formulare.Prezentareaacestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iarlipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Certificat privind implementarea sistemului calitatii - ISO 9001-2008, documente emise de organisme acreditate, care atesta ca esteimplementat sistemul de management al calitatii conform cucerintele din standardul seria SR-EN-ISO 9001:2008 (sauechivalent) ? la producatorul produselor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.07.2012 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer