Achizitie publica - furnizare scurte de reprezentare si instructie
Detaliu pentru invitatia numarul 331656
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331656/13.07.2012
Denumire contract: furnizare scurte de reprezentare si instructie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialScoala de Subofiteri de Pompieri si Protectie Civila "Pavel Zaganescu" BoldestiCod fiscal: 5123810, Adresa: Str. Poligonului, Nr. 2, Boldesti-Scaeni, Telefon: +40 244211202, Fax: +40 244211202
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Poligonului, Nr. 2, Boldesti-Scaeni, Romania, cod postal: 105300, telefon: +40 244211202, fax: +40 244211202, persoana de contact: Vasile-Bebe Ungureanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Poligonului, Nr. 2, Boldesti-Scaeni, Romania, cod postal: 105300, telefon: +40 244211202, fax: +40 244211202.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare scurte de reprezentare si instructie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare scurte reprezentare si scurte instructie necesare echiparii promotiilor 2012, 2013 ofiteri si subofiteri
II.1.6) CPV: 18200000-1 - Imbracaminte de exterior (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3450 leiGarantia de participare se poate constitui prin : -Scrisoare de garantie bancara, in original, in cuantumul prevazut ;
-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, prezentata in original ;
-Depunere la caseria unitatii a sumei in numerar ;
-Virament prin ordin de plata in contul RO77TREZ5395005XXX001679, deschis la TREZORERIA BRAZI.Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei).Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii : - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, - oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.- contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca fiind nefondata da catre CNSC suma fiind calculata conform prevederilor art. 278*1 din OUG 34/2006Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publicacu ofertantul declarat castigator , dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratia privind eligibilitatea ? solicitat formular 3 incadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.Nota ? in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006? solicitat formular 2 incadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.Nota ? in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? solicitat formularul 4 conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010.4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 ( persoane responsabile cu desfasurarea procedurii : FELIX CATEA ? comandant, BEBE UNGUREANU ? sef serv. Logistic, ADRIAN VINTILA ? responsabil echipare, GABRIEL SELARU ? contabil sef, MIRCEA TOLU ? cosilier juridic, CRISTIAN FLOREA ? achizitii). Incadrarea in prevederileart.69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura - solicitat formularul 5.5) Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele conform Ordin. Nr. 509/2011, se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.6) Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca nu existadatorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele conform Ordin. Nr. 509/2011, se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.7) Se va face dovada ? declaratie pe propria raspundere, ca firma are utilaje si dispozitivele necesare in fluxul tehnologic al fabricatiei aricolelor de echipament (prevazute in anexele specificatiilor tehnice 1. Certificat constatator detaliat eliberat de Oficiul Registrului Comertului.Se va prezenta certificatul constatator detaliat eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/copie comform cu originalul, cerificat emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor si in care sa se regaseasca obiectul de activitate care sa corespunda obiectului contractului ce va fi atribuit.2. Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si informatiile ce reies din certificatul constatator, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmitarea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? solicitat formularul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Operatorii economici ofertanti au obligatia prezentariide mostre din produsele pentru care se depune oferta. Acestea vor fi insotite de certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatiile tehnice.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 10:51