Achizitie publica - Furnizare Scutece de unica folosinta
Detaliu pentru invitatia numarul 321052
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321052/02.03.2012
Denumire contract: Furnizare Scutece de unica folosinta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARACod fiscal: 9819433, Adresa: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Telefon: 0254233341, Fax: 0254234384
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Romania, cod postal: 330180, telefon: +40 254233341, fax: +40 254234384, persoana de contact: TUDOR RAMONA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Sala de sedinte(parter)a DGASPC Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Scutece de unica folosinta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de Scutece de unica folosinta la Depozitul Central al DGASPC HD
II.1.6) CPV: 33751000-9 - Scutece de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 220 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 1023 lei.(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM). Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor Modul de constituire a garantiei de participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie din Sectiunea Modele de Formulare; este recomandabil ca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original.); sau -Printr-un instrument de garantare emis emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006; sau - Ordin de plata in contul nr. RO18TREZ3665006XXX000128, Trezoreria Deva ; sau - Numerar la casieria institutiei (program de lucru cu publicul: luni ? joi 7.30?10.00; 13.00- 15.00, vineri 7.30?10.00; 12.00- 13.00). Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 1022, 20, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC in conformitate art.278 1^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Modul de constituire a garantiei de buna executie este: Se va constitui ca anexa la contract, in cuantum de 2% din valoarea contractului fara TVA . Este permisa constituirea garantia de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art. 90 din H.G. 925/2006, cu respectarea Hotararii 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea (declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul), se va completa Formularul 12 A prezentat in sectiunea ?Formulare?-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG. 34/2006, se va completa Formularulprezentat in sectiunea ?Formulare?.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG. 34/2006, se va completa Formularulprezentat in sectiunea ?Formulare?. Persoanele cu functie de de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire la nivelul cerintelor privind declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 sunt: Popescu Viorica, Georgescu Monica, Coposescu Adela, Tudor Ramona, Popescu Ion.-Declaratie privind calitatea de participanta la procedura, se va completa Formularulprezentat in sectiunea ?Formulare?.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, se va completa Formularul 13 prezentat in sectiunea ?Formulare?- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat;
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local.Din certificatele prezentate trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de OficiulRegistrului Comertului, copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicari privind rezultatul proceduri de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta informatii cu privire la: - cifra mediede afaceri globala pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie egala sau mai mare decat 102220 lei.Se va face echivalenta tinandu-se cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.Se solicita bilantul contabil la 31.12.2010, insotit de dovada depunerii la organismele competente, copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta informatii cu privire laprincipalele livrari de produse similare din ultimii 3 ani.Se solicita prezentarea de parti relevante din cel putin un contract similar in valoare de minim 102220 lei sau un numar maxim de 3 contractesimilare, insotite de recomandari.Documentele emise de autoritati competente vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, valabile la data deschiderii ofertelor.Documentele emise de organisme/persoane juridice stabilite in alte statevor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesarea directa a site www.e-licitatie.ro, sau prin solicitare de la Comp.Achizitii din cadrul DGASPC Hunedoara B-dul I.Maniu nr.18 , tel.0254/233341
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 11:42