Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare scutece de unica folosinta


Detaliu pentru invitatia numarul 338793
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj
Numar invitatie: 338793/05.11.2012
Denumire contract: furnizare scutece de unica folosinta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului DoljCod fiscal: 17104359, Adresa: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Telefon: 0251416365, Fax: 0251417838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200153, telefon: +40 251416365, fax: +40 251417838, persoana de contact: Daniela Irina Stamin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, str. N. Titulescu nr. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare scutece de unica folosinta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare scutece de unica folosinta
II.1.6) CPV: 33751000-9 - Scutece de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare aferenta valorii estimate este de: Lot 1 - 170 leiLot 2 -150 leisi se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara, prezentata in original;
-instrumente de garantare emise de societatile de asigurari;
-ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta;
-depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor;Garantia de participare va fi retinuta, in intregime, de catre autoritatea contractanta, in oricare din urmatoarele situatii: -ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Contulin care se va depune garantia de participare: RO76TREZ2915006XXX004413
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea - formular F1;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - formular F2;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 dinOrdonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular F3;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 - formular F4Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Director general: Florin StancuDirector general adjunct economic: Dumitru HerascuSef Serviciu Financiar-Contabil: Marinela SurugiuAvizeaza pentru legalitate: Nicoleta CretuSef Serviciu Achizitii Publice: Daniela StaminComisia de evaluare: Mariana Oprica - inspector Sv. Achizitii Publice, Luizi Savoaie ? referent, Nicolae Cica - referent Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentruconformitate certificatul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleconform formularului F5;conversia leu-euro se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista contractelor de furnizare din ultimii 3 ani, Mostre ale produselor ofertate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.11.2012 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer