Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare scutece de unica folosinta


Detaliu pentru invitatia numarul 342308
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARA
Numar invitatie: 342308/01.02.2013
Denumire contract: Furnizare scutece de unica folosinta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARACod fiscal: 9819433, Adresa: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Telefon: +40 254233341, Fax: +40 254234384
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Romania, cod postal: 330180, telefon: +40 254233341, fax: +40 254234384, persoana de contact: TUDOR RAMONA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGASPC HUNEDOARA, B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, sala de sedinte (parter)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare scutece de unica folosinta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarescutece de unica folosinta la Depozitul Central al DGASPC Hunedoara
II.1.6) CPV: 33751000-9 - Scutece de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 275 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 985, 00 lei (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM). Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: conform cu prevederile art. 86alin (1) din HG 925/2006; sau Numerar la casieria institutiei (program de lucru cu publicul: luni ? joi 7:30?10:00; 13:00- 15:00, vineri 7:30?10:00; 12:00- 13:00).Contul de garantii al autoritatii: RO18TREZ3665006XXX000128, Trezoreria DevaAutoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 985, 00 lei, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC in conformitate art.278 ^1 din OUG 34/2006.Cursul la care se va face echivalenta din lei in alta valuta va fi cursul stabilit de BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (documentul va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul), se va completa Formularul 2 prezentat in sectiunea ?Formulare.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG. 34/2006;se va completa Formularul 3 prezentat in sectiunea ?Formulare?. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG. 34/2006; se va completa Formularul 4 prezentat in sectiunea ?Formulare?.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 sunt: Viorica Popescu ? Director General, Monica Georgescu ? Director Gen.Adj.Ec., Carmen Sorina Grama- Director Gen.Adj, Adela Coposescu ? inspector Comp.Actizitii, Ramona Tudor ? inspector Comp.Achizitii, Sorin Haiduc-consilier Comp.Achizitii, Georgeta Popa ? sef serviciu Contabilitate, Ion Popescu ? Sef Birou Aprovizionare, Alina Mihut ? consilier juridic.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, se va completa Formularul 5 prezentat in sectiunea ?Formulare?.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, se va completa Formularul 6 prezentat in sectiunea ?Formulare?.Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor: - Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local.Note: - Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.* se permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? Pentru persoanele fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de OficiulRegistrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor.* se permite depunerea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta vasolicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sau BCE.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita: -prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar sau prezentarea de contracte similare insotite de recomandare, pentru confirmarea livrarilor de produse.-pentru echivalentase va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;, Se solicita prezentarea de mostre pentru dovedirea capacitatii tehnice o ofertantilor de a livra/produce produse ce fac obiectul achizitiei in cauza. Ofertantii sunt obligati sa prezinte mostre, pentru toate produsele cuprinse in Caietului de sarcini.Mostrele se vor prezenta in ambalajul in care urmeaza a fi livrat produsul, marcat si sigilat conform reglementarilor in vigoare. Acestea se vor prezenta la sediul autoritatii contractante in termenul prevazutpentru depunerea ofertelor si vor fi insotite de Aviz de insotire a marfii sau proces ? verbal de predare - primirePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2013 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer