Achizitie publica - Furnizare scutece de unica folosinta adulti
Detaliu pentru invitatia numarul 345606
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345606/20.04.2013
Denumire contract: Furnizare scutece de unica folosinta adulti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCaminul pentru Persoane Varstnice BacauCod fiscal: 4455390, Adresa: Bacau, str.13 septembrie nr.54, Bacau, Telefon: 0723-683150, Fax: 0234-562157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bacau, str.Aleea Ghioceilor nr.2, Bacau, Romania, cod postal: 600157, telefon: +40 723-683150, fax: +40 234-562157, persoana de contact: Victor-Dumitru Salomia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bacau, Aleea Ghioceilor nr.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare scutece de unica folosinta adulti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare scutece de unica folosinta adulti, conform caietului de sarcini anexat. Termen de livrare - 2 zile de la data comenzii. Nu se prevad suplimentari ale contractului.
II.1.6) CPV: 33751000-9 - Scutece de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 544 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1010 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada precizata mai sus sau prin depunere la casieria unitatii a sumei mentionate. Dovada constituirii garantiei de participare, va fi trimisa in original (in cazul unui instrument de garantare) sau copie (in cazul unui virament bancar) autoritatii contractante, odata cu oferta (documente de inscriere)astfel incat sa ajunga pana cel mai tarziu in data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor, la adresa Autoritatii contractante. Pentru garantia de participare echivalenta lei/alta valuta se face la cursul BNR din data de 14.03.2013.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului(fara TVA) si se poate constitui prin orice forma prevazuta la art.90 din HG 925/2006-actualizata, agreata de ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular N din sectiunea Formulare ? in original.4.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul J din sectiunea Formulare.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: a) Director: Victor Dumitru Salomiab) Responsabil achizitii: Gabriela Bondalicic) Coordonator specialitate: Magda Dimofte Certificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte informatii cu privire la domeniul de activitate al ofertantului. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca, in cazul in care doucmentul solicitat a fost prezentat in copie conform cu originalul, sa solcite, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentului de mai sus (certificatul constatator) in original sau copie legalizata.Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentul echivalent celui solicitat mai sus, emis de autoritatea competenta din statul de origine a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind cifra de afaceri globala. Media cifrei de afaceri din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie egala cu minim 101.000 lei. Se lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prin documentele prezentate operatorii economici trebuie sa demnostreze ca detin o experienta similara in livrari de produse similare de minin 50.000 lei (exclusiv TVA), aferente a maxim 3 relatii contractuale, in ultimii 3 ani. 2. declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic si isi propune sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada ca de mijloacele de transport propuse a fi utilizate pentru indeplinirea acestui contract sunt autorizate sanitar-veterinar, conform Ordinului ANSVSA nr. 111/2008a) se va completa si depune, in original, formularul C1 din sectiunea Formulare din Documentatia procedurii. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea a maxim 3 documente/contracte/procese-verbale emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar(indiferent daca acesta este autoritate contractanta sau nu), prin care sa se confirme livrarea de produse similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 50.000lei (exclusiv TVA) b) se va prezenta un formular propriu in care sa se regaseasca informatiile solicitate referitoare dotarile tehnice de care poate dispune operatorul economic si isi propune sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Anexat acesteia operatorii economici vor depune copii lizibile, cu mentiunea "conform cu originalul", a autorizatiilor sanitar-veterinare emise de ANSVSA conform Ordinului 111/2008, pentru mijloacele de transport propuse a fi utilizate pentru indeplinirea acestui contractPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2013 10:05