Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare scutece de unica folosinta pentru adulti


Detaliu pentru invitatia numarul 328031
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Caminul pentru Persoane Varstnice Bacau
Numar invitatie: 328031/28.05.2012
Denumire contract: Furnizare scutece de unica folosinta pentru adulti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCaminul pentru Persoane Varstnice BacauCod fiscal: 4455390, Adresa: Bacau, str.13 septembrie nr.54, Bacau, Telefon: 0723-683150, Fax: 0234-562157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bacau, Str.Ghioceilor nr.2, Bacau, Romania, cod postal: 600157, telefon: +40 723683150, fax: +40 234562157, persoana de contact: Victor-Dumitru Salomia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bacau, Str.Ghioceilor nr.2, Bacau, Romania, cod postal: 600157, telefon: +40 723683150, fax: +40 234562157, persoana de contact: Victor-Dumitru Salomia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare scutece de unica folosinta pentru adulti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare de scutece de unica folosinta pentru adulti (27.000 buc), in conditia "Franco depozit beneficiar". Valoare estimata a proceduri, calculata pentru livrarile pana la 31.12.2012 este 56.160 lei (la care se adauga TVA) si reprezinta valoarea corespondenta cantitatilor din caietul de sarcini. Aceasta valoare va sta la baza evaluarii incadrarii ofertelor depuse in conformitate cu art. 36 alin (1) lit e) din HG 925/2006-actualizata.Valoarea maxima (74.880 lei+TVA)reprezinta valoarea la care poate ajunge contractul, in conditia in care autoritatea contractanta opteaza pentru prelungirea contractului de achizitie publica pe perioada primelor 4 luni din anul 2013, conf. art. 6 alin (3) din HG 928/2006).
II.1.6) CPV: 33751000-9 - Scutece de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 74, 880 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.100, 00 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada precizata mai sus. Dovada constituirii garantiei de participare, va fi trimisa in original (in cazul unui instrument de garantare) sau copie (in cazul unui virament bancar) autoritatii contractante, odata cu oferta (documente de inscriere) astfel incat sa ajunga la aceasta pana cel mai tarziu in data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular N din sectiunea Formulare ? in original.6.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul J din sectiunea Formulare.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: a) Director: Victor Dumitru Salomiab) Responsabil achizitii: Gabriela Bondalicic) Coordonator specialitate: Magda DimofteNota 1: Pentru a fi valabile, din certificatele constatatoare de la punctul 3 si 4 trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaNota 2: Ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1 din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire.Nota 3: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Nota 4: Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentele echivalente celor solicitate la punctul 3 si 4 de mai sus, emise de autoritatile competente din statul de origine a ofertantului.Nota 5: In cazul in care ofertantul a depus copii cu mentiunea "conform cu originalul" ale documenetelor de la pct. 3 si 4 din prezenta sectiune, Autoritatea cotractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de a lua orice decize referitoare la atribuirea contractului, originalele sau copii legalizate ale acestor documente. Neprezentarea acestora, in termenul solicitat, va clasifica oferta operatorului economic ca fiind inacceptabila (art. 36 alin (1) lit b) din HG 925/2006) Operatorii economici vor prezenta un Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul", emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte informati cu privire lafaptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;In cazul in care operatorii economici opteaza sa depuna documentul in forma copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", autoritatea cotractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de a lua orice decize referitoare la atribuirea contractului, originalul sau copia legalizata a acestui document. Neprezentarea acestuia, in termenul solicitat, va clasifica oferta operatorului economic ca fiind inacceptabila (art. 36 alin (1) lit b) din HG 925/2006)Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documente echivalente celor solicitate mai sus, emise de autoritatea competenta din statul de origine a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la data de 31.12.2010 (sau 31.12.2011 daca e posibil), vizat si inregistrat de organele competente., 2. Declaratie privind cifra de afaceri. Cifra medie globala de afaceri din ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 112.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prin documentele prezentate operatorii economici trebuie sa demnostreze ca detin o experienta similara in livrari de produse similare de minin 56.000 lei (exclusiv TVA), in ultimii 3 ani.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea a maxim 3 documente/contracte/procese-verbale emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, prin care sa se confirme livrarea de produse similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 56.000 lei (exclusiv TVA), 3. certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste calitatea si conformitatea produselor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se regaseste anexata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 17:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer