Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE SCUTECE DE UNICA FOLOSINTA PENTRU ADULTI SI ALEZE ABSORBANTE


Detaliu pentru invitatia numarul 342327
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTI
Numar invitatie: 342327/01.02.2013
Denumire contract: FURNIZARE SCUTECE DE UNICA FOLOSINTA PENTRU ADULTI SI ALEZE ABSORBANTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTICod fiscal: 15531230, Adresa: STR. ACADEMIEI NR. 3-5, SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: +40 0213142315, Fax: +40 0213142316
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE SCUTECE DE UNICA FOLOSINTA PENTRU ADULTI SI ALEZE ABSORBANTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE : - SCUTECE DE UNICA FOLOSINTA PENTRU ADULTI - 180.OOO BUC;
- ALEZE ABSORBANTE - 80.000 BUC.
II.1.6) CPV: 33751000-9 - Scutece de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da, se solicita garantie de participare in cuantum de 7000 lei. Termenelul de valabilitate al garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de primire a ofertei(conform art. 85 lit b din hg 925/2006).Cont RO34TREZ7005006XXX006777; CIF 15531230. Retinere garantiei - in conf. cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.Dovada constituirii garantiei pentru participare trebuie: scanata si atasate online ofertei; sa fie insotita de traducerea autorizata in limba romana (daca este cazul), sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta, respectiv numarul invitatiei de participare publicata in SEAP, sa contina in clar denumirea autoritatii contractante, sa contina valoarea garantiei, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si semnatura autorizata, sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. Ofertantii au posibilitatea prezentarii documentelor care atesta constituirea garantiei de participare in original la sediul Ac pana la data si ora stabilite in invitatia de participare pentru depunerea ofertelor. In cazul in care garantia de participare nu este prezentata (transmisa online sau la sediul autoritatii contractante) pana la data si ora inscrisa pentru depunerea ofertelor in invitatia pentru participare, potrivit prevederilor art 33 alin 3 lit b) din HG nr. 925/2006 oferta va fi respinsa. Echivalenta leu/alta valuta se va face cu 3 zile inainte de data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Da, 5% din val.contract, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract conform art. 90 din hg 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, aceasta insa nu trebuie sa depaseasca 5% din pretul contractului, fara TVA ( in conf cu art 90/ HG 925/2006).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, Formular 1;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Formular 2;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - conf.ordin ANRMAP 314/2010;
-Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori, conform art.691 din ordonanta.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractanta, in ceea ce priveste organizara, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Cosmina Ioana SIMIEAN ? director general, Claudia Ramona POPESCU, director economic si administrativ, Iuliana POPESCU- sef serviciu administrativ, Eugen Dan DAIA-sef serv.achizitii publice, Laura Maria Elena DRAGU- consilier juridic, Robert Radu IATAN-consilier juridic .-Certificat de atestare fiscala elib.de ANAF, privind plata datoriilor la Bugetul consolidat, original sau copie conforma cu originalul, din care sa reiasa obligatiile exigibile la sfarsitul lunii anterioare depunerii ofertei.-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, priv.plata datoriilor la bugetul local, original sau copie conforma cu originalul, pentru sediu, din care sa reiasa obligatiile exigibile la sfarsitul lunii anterioare depunerii ofertei. -Certificatul contatator emis de ORC, (original, copie legalizata/copie lizibila).Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, si sa rezulte obiectul de activitate si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic.ofertantul clasat pe primul loc va transmite la cererea autoritatii contractante certificatul original sau copie legalizata.-Pentu personae juridice/fizice straine: -Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care este resident.(original sau copie, cu traducere autorizata), Documentul (original sau copie, cu traducere autorizata); informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor, si sa rezulteobiectul de activitate , si sa rezulte obiectul de activitate .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, 2010, 2011, 2012.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 600.000 lei.In cazul unei asocieri, cerinta se indeplineste prin cumul. .Pentru echivalenta, se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCR/BCE.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Furnizarea in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor a unor produsesimilare, cu o valoare cumulatacel putin egala cu 350.000. lei, fara TVA.Se prezinta lista cu principalele livrari similare in ultimii 3 ani, caluculati pana la data limita de depunere a ofertelor. Pentru echivalenta, se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCR/BCE.Livrarile se confirma prin prezentarea, in copie, a cel putin unui certificat/document(constatator/recomandare/proces verbal de receptie)emis sau contrasemnat de o autoritate sau un client privat. Certificarea sistemului de management al calitatii. Standard SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent ? din partea operatorului economicPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2013 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer