Achizitie publica - Furnizare scutece superabsorbante pentru copiii si adultii aflati in centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Tulcea
Detaliu pentru invitatia numarul 345921
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345921/25.04.2013
Denumire contract: Furnizare scutece superabsorbante pentru copiii si adultii aflati in centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUICod fiscal: 9574414, Adresa: STR.CORNELIU GAVRILOV NR.120, Tulcea, Telefon: +40 0240517455, Fax: +40 0240516466
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare scutece superabsorbante pentru copiii si adultii aflati in centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Tulcea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionarea de scutece superabsorbante de unica folosinta
II.1.6) CPV: 33751000-9 - Scutece de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 800.3 - 229, 278.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da Conform Anexei B*Informatii privind loturile*Garantia de participare se va depune in orginal la sediul autoritatii contr pana la termenul limita de primire a of si va fi incarcata si in SEAP. In conf. cu prev. art.16 alin.2 din Legea nr. 346/2004 privind stimul. infiint si dezv. IMM, acestea benef de reduceri de 50% pt garantia de participare si garantia de buna executie. Pentru a beneficia de aplicabilitatea art. 16 alin.2 din Legea nr.346/2004, ofertantul va prezenta in SEAP declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprez legal/legali al/ai intreprinderii privind incadrar conf. legii in categ intreprinderilor mici si mijlocii ? Formularul 10.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in cond. prev. la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea DGASPC Tulcea, - in original;
- virament bancar (ordin de plata) in contul DGASPC Tulcea, RO28TREZ6415006XXX000164 deschis la trezoreria Tulcea, cod fiscal 9574414, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Per de valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
Se solicita depunerea unei garantii de buna executie pentru fiecare contract subsecvent care se va atribui in baza acordului cadru. Cuantumul garantiei de buna exec a fiecarui contract subsecvent va fi de 5% din pretul contractului subsecvent, fara T.V.A.;Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate mod prevazute de art. 90 din HG 925/2006.Garantia de buna executie va fi retinuta / restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - FORMULAR 1 - Declaratie privind eligibilitatea- ORIGINAL; Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.- FORMULAR 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006- ORIGINAL; Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 181 a OUG 34/2006 .- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- FORMULAR 3 ? ORIGINAL; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul. ART. 69 ^ 1 OUG 34/2006: , ,Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.?Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Marinov Teodosie Gabriel- Director General- Badulescu Dumitra- Director General Adjunct;
- Nediu Filoreta - Director General Adjunct Economic;
- Calina Ion ? Sef serviciu;
- Sidorencu Roxana ? Sef serviciu;
- Giurea Luminita? Sef serviciu;
- Alempie Terente - Sef serviciu;
- Baragan Dumitra - Sef serviciu;
- Bahaciu Felicia - serv financiar contabil;
- Vramulet Calin; Ion Eremia Elena - comp juridic;
- Olteanu Mona; Costache Otilia - comp. achizitii;
- FORMULAR 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care vor certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta.- FORMULAR 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se solicita formularul datat, stampilat, completat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial , care sa cuprinda: - date de identificare legale ( denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- reprezentantii legali;
- obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei. Se accepta original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul" pe fiecare pagina semnata si stampilata. Se solicita ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor, se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere autorizata sau legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind media cifrei de afaceri globale ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 aniBilantul contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca are asigurate (in dotare proprie, prin contracte sau prin conventii de inchiriere etc.) mijl.de transport necesare indeplinirii contractului., Experienta similara: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati: - prezentarea cel putin a unui proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare., Ofertantii au obligatia sa prezinte mostre pentru produsele solicitate.Ofertantul care nu va depune mostre pentru toate loturile ofertate, va fi descalificat de la procedura de atribuire a acordului cadru. Mostrele vor respecta cel putin cerintele minime din caietul de sarcini. Se solicita Certificat ISO 9001/2001 sau echivalent. Documentul solicitat vafi prezentat in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 15:49