Achizitie publica - Furnizare semicarcasa carne porc, subproduse porc, slanina cruda si carne pasare
Detaliu pentru invitatia numarul 340851
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340851/12.12.2012
Denumire contract: Furnizare semicarcasa carne porc, subproduse porc, slanina cruda si carne pasare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL AIUDCod fiscal: 24920627, Adresa: Str. Morii Nr. 7-9, Aiud, Telefon: 0258861021, Fax: 0258863575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Morii Nr. 7-9, Aiud, Romania, cod postal: 515200, telefon: +40 258861021, fax: +40 258863575, persoana de contact: FLORIN TOMA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Aiud Str.Morii nr. 7-9 jud. Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare semicarcasa carne porc, subproduse porc, slanina cruda si carne pasare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare semicarcasa carne porc, subproduse porc, slanina cruda si carne pasare
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 482, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform art.86 H.G.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cont RO33TREZ0045005XXX000042, CF 4331341 ( cod fiscal garantii) deschis la Trezoreria AiudPerioada de valabilitate a garantiei de participare , ,este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei? respectiv 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trbuie sa fie irevocabila.Garantia de participare in suma totala de 9500 leiLot 1Semicarcasa carne porc ? 6400 leiLot 2Subproduse porc ? 550 leiLot 3Slanina cruda ? 2200 leiLot 4Carne pasare ? 350 leiEchivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.I.M.M. ? urile pot beneficia de reducerea de 50 % din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilorLegiinr. 364/2004. Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salaraiati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic , conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din OG nr. 27/2006, se anexeaza la dovada garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, conform art.90 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de buna executie este de 10% din valoareafara TVA a fiecarui contract subsecvent ce se va incheia in baza acordului cadru. Se va constitui prin: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , cu respectarea prevederilor art.86(2), (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , autoritatea contractanta urmand sa alimenteze contul deschis de catre contractant la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia , pana la concurenta intreii sume , depunerea sumei de bani cu OP in trezorerie.RO33TREZ0045005XXX000042, CF 4331341 ( cod fiscal garantii) deschis la Trezoreria Aiud
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006. (formular nr. 1)Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 181 dinO.U.G. nr.34/2006. ( formular nr. 2 )Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. ( formular nr. 3 )Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. ( formular nr. 3 ) Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele: 1 Nazare Valentin2 Mihet Mircea, 3 Marginean Ovidiu4 Boc Viorica5 Inceu Mihai6 Toma Florin7 Damian IoanCertificatului de participare cu oferta independenta. ( formular nr. 4 ) Certificatul constatator emis de ORC, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul semnata si stampilata.In situatia in care certificatul emis de ORC a fost prezentat in forma copie conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , de a prezenta documentul inoriginal/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesarea libera si nerestrictionata a documentatiei atasate
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 08:35