Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare seringi


Detaliu pentru invitatia numarul 330379
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA "ELENA BELDIMAN"BARLAD
Numar invitatie: 330379/25.06.2012
Denumire contract: Furnizare seringi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA "ELENA BELDIMAN"BARLADCod fiscal: 4446481, Adresa: str. Republicii, nr. 300, Barlad, Telefon: 0235416440, Fax: 0235413303
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: I. 1. 2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare seringi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: 1) Seringa de insulina cu ac2) seringa de 2 ml cu ac3) seringa de 5 ml cu ac4) seringa de 10 ml cu ac5) seringa de 20 ml cu ac6) seringa de 50 ml cu ac
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 285, 260 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO19TREZ6575006xxx003893 trezoreria Barlad, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Biroul Achizitii) inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 90 zile.1)= 12 lei 2)= 588 lei 3)= 840 lei 4)= 840 lei 5)= 560 lei 6)= 13 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1, 180, 181Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Dr.Viorel Petcu ( Manager);Ec. Chirila Angela ( Dir. Fin. Contabil); Ec.Diaconu Daniela(control preventiv; Consilier juridic Chiper Simona; Dir.ingrijiri As. Balaban Liziana;Ec. Balan Ioan sef serv. Achizitii-Aprovizionare;Ec.Zavade cezar; Ec. Pascanu Lacramioara secretar.-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP(din acesta sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele)-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de Directia de specialitate din cadrul primariilor(din acesta sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele)-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Certificat constatator emis de ORC original / copie legalizata/ copie conform cu originalul-Autorizatie de functionare / altele echivalente, valabila la data deschiderii/vizualizarii-Documente care dovedesc o forma de inregistrare(atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse, legalizat in limba roman)-
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Extras din bilant la data de 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind resursele tehnice si umane(informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune) Candidatii romani vor prezenta documente emise de organisme acdreditate care atesdta ca este implementat sistemul de managment al calitatii ( ISO 9001 / 2008 sau echivalent), Candidatii straini care nu au sediu in Romania trebuie sa detina o certificare sau o acreditare, pentru acelasi domeniu si acelasi nivel, acordata de un organism national sau international, recunoscut de o tara a UE.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 07:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer