Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE SERINGI CU AC


Detaliu pentru invitatia numarul 355158
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"
Numar invitatie: 355158/29.10.2013
Denumire contract: FURNIZARE SERINGI CU AC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"Cod fiscal: 4316180, Adresa: Sos. Viilor nr.90, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213373801, Fax: +40 213373801
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE SERINGI CU AC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE SERINGI CU AC PREZENTATE IN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 708.91 - 425, 013.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in cont garantii RO 52 TREZ 7055005XXX 000 179 ? Trezorerie Sector 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor si scanata in SEAP, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data depunerii ofertelor; b) a sumei solicitate in numerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare reprezinta 1% din valoarea maxima estimate FARA TVA SI ANUME 4.250, 00 LEI.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In masura in care Consiliul respinge o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine Contestatorului, din garantia de participare, o suma conform calculelor prevazute la art. 278^1 din OUG 34/2006. Echivalenta leu/valuta se va face luand in considerare cursul valutar valabil in ziua publicarii invitatiei de participare in SEAP, la cursul de schimb BNR.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completarea formularului nr. 4Cerinta nr.2 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Persoane cu functii de conducere: Manager: Prof. Dr. Ioan CordosDirector Financiar ? Contabil: Ec. Dumitru DanielaDirector Medical ? Dr. Crisan EmiliaDirector Ingrijiri Medicale ? As. Med. Pr. Dana AnghelescuSef Birou Achizitii Publice si Contractare ? Ec. Cristina ManolacheAS. SEF ATI - ANITA BUMBANACAS. SEF SECTIA 5 - DANIELA BASTARCompletare Formular nr.11Cerinta nr. 3 - Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Completare formular nr. 5Cerinta nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Completare formular nr. 6Cerinta nr. 5 - Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. Certificatul fiscal va demonstra ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere aofertelor.Cerinta nr. 6 - Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale. Certificatul fiscal va demonstra ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr. 1 - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa informatii reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor: Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentului inoriginal sau copie legalizata.Cerinta nr. 2 - Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii, conform Legii 176/2000, pentru activitatea de depozitare, distributie si comercializare pentru categoria produselor ofertate, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor: Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) care cuprinde si media cifrei de afaceri.Cursul mediu valutar leu/euro: 2010 - 4.2099 lei / 1 euro, 2011 - 4.2379 lei / 1 euro, 2012 - 4.4560 lei / 1 euroCursul de schimb leu/Alta VAluta este cel mediu anual precizat de BNR sau BCE., Bilantul contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organelle competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta mostre pentru toate produsele, cu titlu gratuit, avand caracteristicile solicitate in caietul de sarcini pana la data limita de depunere a ofertelor. Mostrele prezentate de ofertantul castigator se vor pastra ca etalon iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea acordului cadru., Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii, conform ISO9001:2008, sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.10.2013 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer