Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare servicii revizie, intretinere preve si rep echip speciale de imprimare a mandatelor pentru plata pensiilor si a altor drepturi de asigurari sociale


Detaliu pentru invitatia numarul 326228
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CASA NATIONALA DE PENSII PUBLICE
Numar invitatie: 326228/10.05.2012
Denumire contract: Furnizare servicii revizie, intretinere preve si repechip speciale de imprimare a mandatelor pentru plata pensiilor si a altor drepturi de asigurari sociale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA NATIONALA DE PENSII PUBLICECod fiscal: 13574005, Adresa: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Telefon: 021/3169281, , Fax: 0741184616
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020793, telefon: +40 213169281, fax: +40 213169281, persoana de contact: VASILE TANASE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Casa Nationala de Pensii Publice, Bucuresti, str. Latina, nr. 8, sector 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare servicii revizie, intretinere preve si repechip speciale de imprimare a mandatelor pentru plata pensiilor si a altor drepturi de asigurari sociale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare servicii revizie, intretinere preventiva si reparatiiechipamente speciale de imprimare a mandatelor pentru plata pensiilor si a altor drepturi de asigurari sociale pentru echipamentele conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 50312600-1 - Repararea si intretinerea resurselor fizice de tehnologie a informatiei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 760 lei - Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de bunaexecutie este de 5% din valoarea contractului de servicii, fara TVAGarantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarilesi completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prev art. 180 din OUG 34/2006 - formularul 2;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ?formularul 3;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor sitaxelor catre stat, inclusiv cele locale, (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident). din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare cu oferta independenta - formularul 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^din OUG 34/2006 ? formularul 5Toate documentele se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanelecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Domnica Doina Parcalabu ? presedinte CNPP; Gorgeta Modiga ? secretar general; Ivona Dumitriu ? Director; Constanta Hustiu ? sef serviciu; Dorian Craciunel ? sef serviciu Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate, care sa aiba corespondent in obiectul contractului. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca ofertantului de pe primul loc sa ceara pentru conformitate, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, certificatul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Posibilitatea de a asigura service si mentenanta pentru echipamente, Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimii 3 ani al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamente tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului asigurare a calitatii ISO 9001, protectie a mediului ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este publicata in SEAP si pe sit-ul www.cnpas.org
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer