Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare si distribuire mere,elevilor din clasa pregatitoare si clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Caras-Severin, in anul scolar 2012-2013


Detaliu pentru invitatia numarul 341827
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL CARAS-SEVERIN
Numar invitatie: 341827/16.01.2013
Denumire contract: Furnizare si distribuire mere, elevilor din clasa pregatitoare si clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Caras-Severin, in anul scolar 2012-2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CARAS-SEVERINCod fiscal: 3227890, Adresa: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Resita, Telefon: 0255216247, 0255211240/int.228, Fax: 0255216247
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Resita, Romania, cod postal: 320084, telefon: +40 255211511, fax: +40 255214500, persoana de contact: Flavius Fistea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean caras-Severin, Resita, P-ta 1 Decembrie 1918 nr.1, cam 9
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare si distribuire mere, elevilor din clasa pregatitoare si clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Caras-Severin, in anul scolar 2012-2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare si distribuire mere, elevilor din clasa pregatitoare si clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Caras-Severin, in anul scolar 2012-2013.Limita valorica zilnica/ elev este de 0, 30 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 518, 616 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este: Lotul 1/zona Resita= 2.750 lei, Lotul 2/zona Caransebes= 1.900 lei, Lotul 3/zona Baile Herculane = 850 lei, Lotul 4/zona Anina = 350 lei, Lotul 5/zona Bozovici= 500 lei, Lotul 6/zona Oravita= 1.000 lei, Lotul 7/zona Bocsa= 1.000 lei, Lotul 8/zona Moldova Noua= 850 lei, Lotul 9/zona Otelu Rosu= 850 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare(90 de zile) trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitati de constituire acceptate: -Virament bancar in contul autoritatii contractante: Trezoreria Municipiului Resita RO02TREZ1815006XXX000149, confirmat prin extras de cont emis de Trezoreria Municipiului Resita, pentru Autoritatea Contractanta. Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, vor completa (DECLARATIE PRIVIND INCADRAREA INTREPRINDERII IN CATEGORIA INTREPRINDERILOR MICI SI MIJLOCII), in concordanta cu prevederile actului normativ specificat.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie , reprezinta 5 % din valoarea contractului fara TVA . -Garantia de buna executie se poate constitui : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legi de o societate bancara sau de o societate de asigurari .Prevederile art.86alin(.2)-(4 ) se aplica in mod corespunzator. - sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante , conform art.90/3-Hot.925-2006 actualizat cu Hot.1045/2011 .Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului .Garantia de buna executie se va elibera/restituie conform art.92 alin 4- HG-925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formular nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formular nr.2Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara celei in care se depune oferta - original, copie conform cu originalulCertificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara celei in care se depune oferta-original, copie conform cu originalulPersoanele cu functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean Caras-Severin sunt: ?Sorin FRUNZAVERDE- Presedinte- Ionesie GHIORGHINI- Vicepresedinte-Ilie IOVA- Vicepresedinte- Imbrescu Ion-Secretarul Judetului, Ciobanu Darian, Amzoi Elena, Barbulescu Mihaela Rodica, Pavel Nuta Gina, Bitea Constantin Vasile, Bitea Cristian Florin, Naidan Victor Borislav, Filip Lavinia, Fistea Flavius, Negrila Dorina, Roi Nina, Bulzu CasianCertificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular nr.3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formular nr.4 Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - original, copie conform cu originalul. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de comunicarea rezultatului procedurii prezentarea pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe ultimii 3 ani: 2009, 2010 si2011.Media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii) pe ultimii 3 ani fiscali trebuie sa fie mai mare sau egala cu urmatoarea valoare/lot: Lotul 1/zona Resita= 275.000 leiLotul 2/zona Caransebes= 190.000 leiLotul 3/zona Baile Herculane = 85.000 leiLotul 4/zona Anina = 38.000 leiLotul 5/zona Bozovici= 50.000 leiLotul 6/zona Oravita= 110.000 leiLotul 7/zona Bocsa= 100.000 leiLotul 8/zona Moldova Noua= 85.000 leiLotul 9/zona Otelu Rosu= 85.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Prezentarea unui document/contract/proces verbal de receptie sau mai multe documente/contracte/procese verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare/ lot sa fie egala cu: - pentru lotul 1/zona Resita= 138.000 lei- pentru lotul 2/zona Caransebes= 96.000 lei- pentru lotul 3/zona Baile Herculane=43.000 lei- pentru lotul 4/zona Anina = 19.000 lei- pentru lotul 5/zona Bozovici= 25.000 lei- pentru lotul 6/zona Oravita= 55.000 lei- pentru lotul 7/zona Bocsa= 53.000 lei- pentru lotul 8/zona Moldova Noua= 44.000 lei- pentru lotul 9/zona Otelu Rosu= 42.000 lei, Buletine de analiza pentru produsele ofertate privind continutul reziduurilor de pesticide si metale grele eliberate de laboratoare nationale sau comunitare acreditate in conformitate cu ISO EN 17025;Lista mijloacelor necesare pentru transport si distributie.Declaratie pe propria raspundere ca distributia merelor se va face numai de catre persoane avand cunostinte minime de igiena produselor agroalimentare sau instruite in acest sens si avand efectuat controlul medical periodic.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: WWW.e-licitatie. ro , atasata invitatiei de participare sectiunea documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2013 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer