Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE SI DISTRIBUIRE PRODUSE ALIMENTARE


Detaliu pentru invitatia numarul 327037
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Protectie si Asistenta Sociala
Numar invitatie: 327037/16.05.2012
Denumire contract: FURNIZARE SI DISTRIBUIRE PRODUSE ALIMENTARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Protectie si Asistenta SocialaCod fiscal: 19836326, Adresa: Slatina, str. Fratii Buzesti, nr.6, Slatina, Telefon: 0249418660, Fax: 0249418663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE SI DISTRIBUIRE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACTUL DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE ARE CA SCOP ASIGURAREA SERVICIILOR PRIVITOARE LA ACORDAREA DE CANTINA SOCIALA IN MUNICIPIUL SLATINA, PENTRU MAXIM 260 DE RATII ALIMENTARE/LUNA.CANTITATILE ESTIMATE CE VIZEAZA ACHIZITIA SUNT PREZENTATE IN ANEXALA CAIETUL DE SARCINI, ANEXAT LA PREZENTA DOCUMENTATIE
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 386, 892.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
?cuantumul garantiei de participare este in suma de7730?perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor?respectandart. 86 din H.G. nr. 925/2006, garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul, moneda si pentru perioada prevazuta mai sus). Cont depunere garantie RO41TREZ5065006XXX000249, deschis la Trezoreria municipiului Slatina.In cazul in care garantia de participare se constituieprintr-un instrument de garantare plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia trebuie sa fie irevocabila.?Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se restituie : - ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie ;
- ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Ofertantul pierde garantia de participare, daca : - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricumnu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica. Ofertantul pierde parte din garantie in conditiile art.278 din OUG 34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare se face similar prevederilor art.17 alin.(3) si (4)HG nr. 1660/2006.
Garantie de buna executie
prevederea art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.si prevederile H.G. nr. 1045/2011.Emiterea garantiei poate fi facutade catre orice banca din Romania.Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA.La data semnarii contractului , contractantul va face dovada depunerii in contul de garantiia sumei initiale stabilita in cuantum de 4%.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. . Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie dupacum urmeaza: - in termen de 14 zile de la incheierea ultimului proces verbal de distribuire a alimentelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: prezentarea declaratieideeligibilitate- Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art.181.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat valabile care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Ofertantii care nu si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat vor fi exclusi din procedura de achizitie. Certificatele vor fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Operatorul economic participant va depune documentele solicitate mai susin format electronic in SEAP.Tertul sustinator, va face dovadade neincadrarea in prevederile art. 180, 181 lit a, c1, si d. din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator.Este suficienta declaratia pe propria raspundere cu privire la Istoricul litigiilor.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse in: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va prezenta ?Certificatului de participare cu oferta independenta?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Functionarii autoritatii contractante care aproba/semneaza procedura de organizare, derulare si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Marian Niculae-directorMihaela Biscoveanu - director adjNarcis Braila ? consilier jr. - responsabil achizitiiMariana Ciocan - inspector - responsabil financiarMarilena Dindere - inspector - responsabil tehnicIleana Stoicanescu - inspector-responsabil financiar- Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, pentru sediul principal, punctele de lucru din municipiul Slatina care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier fiscal al societatii/(certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/2003, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice romaneOperatorii economici vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca Ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Operatorul economic participant va depune documentele solicitate mai sus in format electronic in SEAP.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii referitoare la exercitiile financiare pe ultimii 3 aniMedia Cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului ? 380.000 leiOperatorul economic participant va depune documentele solicitate mai sus in format electronic, in SEAP.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Experienta similaraLista principalelor livrari de produse alimentare efectuate in ultimii 3 aniFisa de experienta similara- Minim 1 contract de furnizare produse cu obiect similar- Recomandare din partea altor beneficiari/clienti, conform Formularului cu calificativul cel putin bine.Utilaje-Operatorii economici vor avea in dotare minim o masina frigorifica autorizata din punct de vedere sanitar-veterinar.Personal-Capabilitatea ofertantului de a dispune de personal specializat privind ambalarea, livrarea si depozitareacorespunzatoare a produselor.Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
TIMP DE DISTRIBUIRE
30
Descriere: COMPONENTA TEHNICA.Distribuire in max 2 zile, min 1 zi. Alg de calcul la VI.3
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer