Achizitie publica - FURNIZARE SI DISTRIBUIRE PRODUSE ALIMENTARE
Detaliu pentru invitatia numarul 355562
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355562/08.11.2013
Denumire contract: FURNIZARE SI DISTRIBUIRE PRODUSE ALIMENTARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Protectie si Asistenta SocialaCod fiscal: 19836326, Adresa: Slatina, str. Fratii Buzesti, nr.6, Slatina, Telefon: +40 0249418660, Fax: +40 0249418663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE SI DISTRIBUIRE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de furnizare produse alimentare are ca scop asigurarea acordarii de cantina socialain municipiul Slatina, pentru maxim 260 de ratii alimentare/luna. Cantitatile estimate ce vizeaza achizitia sunt prezentate in anexa nr.1 la caietul de sarcini, anexat la prezenta documentatie..
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 463, 785.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este de 9200 lei.Perioada de valabilitate a garantiei - 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor, respectand art.86 din HG nr.925/2006, garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul, moneda si pentru perioada prevazuta mai sus).Echivalenta leu/alta valuta-la data publicarii invitatiei de participare.Cont depunere garantie RO41TREZ5065006XXX000249, deschis la Trezoreria municipiului Slatina.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat sau neconditionat (art. 86 alin 3 din HG 925/2006).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP(scanata si semnata cu semnatura electronica)pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici.Garantia de participare se restituie ofertantului castigator in cel mult 3zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie si ofertantilor necastigatori dupa semnarea contractului cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Ofertantul pierde garantia de participare, daca: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia/oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15zile de la semnarea contractului/oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica. Ofertantul pierde parte din garantie in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006. Dovada constituirii garantiei de participare se face similar prevederilor art.17 alin.(3) si (4) HG nr. 1660/2006
Garantie de buna executie
Emiterea garantiei se face conform art .90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, fiind recomandabil a fi emisade catre o banca din Romania.Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA. IMM pot prezenta garantie de buna executie de 50% cuantumLa data semnarii contractului, contractantul va face dovada depunerii in contul de garantiia sumei initiale stabilita in cuantum de 4%..Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie dupacum urmeaza: - in termen de 14 zile de la incheierea ultimului proces verbal de distribuire a alimentelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: prezentarea declaratiei de eligibilitate- Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art.181.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat care sa ateste ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Ofertantii care nu si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat vor fi exclusi din procedura de achizitie. Certificatele vor fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Operatorul economic participant va depune documentele solicitate mai sus in format electronic in SEAP .Tertul sustinator, va face dovada de neincadrarea in prevederile art. 180, 181 lit a, c1 si d. din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse in: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va prezenta ?Certificatului de participare cu oferta independenta?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Functionarii autoritatii contractante care aproba/semneaza procedura de organizare, derulare si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Nora Ramona Popescu - director executiv, Directia Protectie si Asiatenta SocialaNarcis Emanuel Braila ? consilier jr.-responsabil achizitii Directia Protectie si Asiatenta SocialaMariana Ciocan - inspector - responsabil financiar, Directia Protectie si Asiatenta SocialaMarilena Loreta Dindere - inspector - responsabil tehnic, Directia Protectie si Asiatenta SocialaIleana Stoicanescu ? sef Birou Financiar contabilitate, Primaria municipiului Slatina- Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat care sa ateste ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier fiscal al societatii/(certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/2003, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente Persoane juridice/fizice romaneOperatorii economici vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit si faptul ca nus-a pronuntat falimentul asa cum este stipulat in art181lit a), din OUG 34/2006. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Operatorul economic participant va depune documentele solicitate mai sus in format electronicin SEAP .. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani vizate si inregistrate de organele competente., Media Cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului463785, 48 lei. Pentru echivalenta se va lua in considerare cursul mediu de referinta aferent fiecarui an in parte din cei pentru care se cere cifra de afaceri raportat la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Capacitatea economico - financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art. 186 din OUG nr. 34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare cu cele ale contractului de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuit. Operatorul economic participant va depune documentele solicitate mai sus in format electronic, in SEAP. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Personal. Capabilitatea ofertantului de a dispune de personal specializat privind ambalarea si depozitarea corespunzatoare a produselor precum si de distribuire direct din depozit (fara a fi nevoie de transport la domiciliul beneficiarilor. Nu se solicita transport la domiociliu) catre beneficiari a ratiilor alimentare. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la capabilitatea ofertantului de a dispune de personal specializat privind ambalarea si depozitarea corespunzatoare a produselor/contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, sau prezentarea de angajamente ale acestora ca lucreaza pentru operatorul economic., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Persoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, respectiv neincadrarea la art. 180, 181, lit.a, c1si d din cadrul OUG 34/2006. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Persoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, respectiv neincadrarea la art. 180, 181, lit.a, c1si d din cadrul OUG 34/2006. Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse in: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Operatorul economic participant va depune documentele solicitate mai sus in format electronic in SEAP Declaratia privind calitatea de participant la procedura. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180, 181 lit a, c1 si d. din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
timp de livrare
30
Descriere: COMPONENTA TEHNICA.Distribuire in max 2 zile (peste aceasta durata de executie oferta va fi declarata neconforma), min 1 zi (sub durata minima oferta nu va fi punctata suplimentar) urmand ca punctajul sa fie acordat proportional
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2013 10:23